{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

Tæt på at køre galt.. : ( {{forumTopicSubject}}

Ja det nok 1-2 uger sidden nu. Mig søsser og far og mor var på Fyn og ude og køre.
Vi køre på en "lille" vej med nok 70-80 km/t. (Inde for hastigheds grænsen) Det havde regnet lidt så vejen var lidt glat.
Vi kommer til et sving og min far (som køre) sagter farten. Men i det samme vi drejer ind i svinget løber en Fasan ud på vejen, og min far bremser hårdt op for ikke at ramme den. Desværre glider bilens ende fordi vejen er glat og min far drejer bilen i et forsøg på at få retten den lige. Vi ligger så og svinger mellem vores vejbane og den modkørende. Men min far bliver ved med at dreje rattet den ene og den anden vej, for at holde os på vejen.
Det ender med vi laver en vending på 180¤ og bilen stopper.

Da bilen stoppede fandt jeg ud af at under hele forløbet havde jeg sat mine ben imod sædet foran mig og presset mig selv op af mit sæde. (Det er vel en meget god reaktion i sådan et tilfælde)

Der skette ikke noget og heller ikke med fasanen og vi kunne køre videre.

Men det var nu stadig ikke rart :s Især fordi noget lindene skette da jeg var 6 år der drejede vi bare rundt i bilen på en vej også i et sving. Dette var dog fordi en kat løb ud på vejen og min mor måde stoppe og ja det havde regnet lidt så vejen var glat.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tæt på at køre galt.. : (
Kommentér på:
Tæt på at køre galt.. : (

Annonce