{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
701 visninger | Oprettet:

Tæt på at blive spist?! {{forumTopicSubject}}

Min søster og jeg var oppe og hente pizza idag. Vi går ned af gågaden og pludselig kommer verdens fedeste dobberman hen og knurrer af os. Man kan virkelig se at den var sur, men vi tør ikke at flytte os. Ejeren går bare ned af gaden, og hvis han ikke kan styre sin hund, og den enda vil være syg i hovedet burde han da at have snor på den?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tæt på at blive spist?!
  • #1   4. jan 2009 Hunde skal være i snor med mindre man har 110% styr på dem!

• #2   5. jan 2009 Man skal fandme have sin hund i snor medmindre man er i en hundeskov eller sådan npget, der er altså mennesker der er rædselsslagen eller har forbí for ALLE hunde, så'n en kender je nemlig..
    Det er iririterer mig virkelig ..

Fatisk så her nytårs-dag gik mig og min mor tur i skoven med vores 2 store hunde (se link) vi havde dem i snor og gik stille derud af ..
    Pludselig kommer der en sort Labrador løbende mod os, og min mor råber til ejeren om han ikke godt ville tage den i snor. Han svarer bare at sin hund ikke gør noget. MEN hvad med VORES spørger min mor så.. Nå man så prøver han så at fange hans hund og den gider selvfølgelig ikke at komme så han løber rundt efter den, tilsidst får han den så fanget..

Vores hunde er altså af racen Dogue De Bordeaux.. Vis de bider en anden hund der er løs sevlom vi havde snor på ville vi få skylden- fordi det er sådan en race.. folk har mange fordomme.. Derfor har vi kun løse hunde i huset og haven. Og nogle gange sent på en efterårsdag eller lign. får de lige lov til at spurte af på stranden smiley

MINE HUNDE
    (link fjernet)

• #3   5. jan 2009 jeg kan godt klare at en eller anden arrig, grim pelsbolle og tæppetisser af en hund tripper hen og gør og gør af mig, men med sådan en KAMPHUND vil jeg altså aldrig vide mig 100% sikker! Det er virkelig ubehageligt :S

Maria Zeeberg
    haha, hvor er de søde! Man bliver helt søvnig af det billede xD

• #4   5. jan 2009 Maria: Jeg mener nu ikke man behøves at havde hunde i snor i en hundeskov. Hundeskovene er indhegnet og er kaldet hundeskove, fordi man skal lufte sin hund der (ller kan) og der må man gerne have dem uden snor. Det er jo ikke meningen at dem der ikke kan lide hunde, eller dem der har hunde der ikke kan med andreskal være der, netop fordi man kan risikere at møde hunde uden snor. Dog skal man dog have styr på hunden, så man kan kalde den til sig.

• #5   5. jan 2009 Cherish
    Hallo smarte' ? Du skal nok lige læse min tekst ORDENLIGT igennem inden du svarer.. Nu kopirer jeg lige stykket med hundeskoven, og så fortæller du mig lige igen hvad jeg har skrevet..

Man skal fandme have sin hund i snor, medmindre man er i en hundeskov eller sådan noget.

Tak alle for de fine kommentarer til mine vovser.. smiley de er så søde smiley

• #6   5. jan 2009 ... og forresten vi går slet i hundeskov med vores hunde, da vi ikke ville have de skal snakke med andre hunde- af sikkerhedsmæssige årsager.. Den ene er en stor hanhund og den anden har haft nogle "adfærdevanskeligheder" før hen..

• #7   5. jan 2009 Der var også engang hvor vi havde været ved dyrlægen med min lille bitte hund Buster, en lille forsvarsløs hvalp. Min søster går så med ham hen af fortorvet, og pludselig bliver han væltet af en mega hund, der ikke går i snor, og en ejer der er længere nede af gaden.

• #8   5. jan 2009 Ja lige præcis.. Det er røvirriterende ik?! Især når man har snor på sin egen..

• #9   7. jan 2009 Maria: Sorry, misforståelse. Havde set det som at man altid skulle have sin hund i snor, også hvs man var i hundeskoven smiley Sorry, må hellere kigge ordentligt næste gang xD

• #10   7. jan 2009 Cherish
    Hehe iorden :o)

• #11   25. jan 2009 Mizjælløh: Er det Flexiliner du menber?

Kommentér på:
Tæt på at blive spist?!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce