570 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Det gode liv"
Det gode liv:)
Hej Mig og min veninde er igang med projekt opgave i dansk, hvor vi har emnet "det gode liv" og vi har valgt at skrive om vores sport: Ridning. Vi er igang med at lave prolemformulering og vi vill...
Hej Mig og min veninde er igang med projekt opgave i dansk, hvor vi har emnet "det gode liv" og vi har valgt at skrive om vores sport: Ridning. Vi er igang med at lave prolemformulering og vi vill...
Skrevet af: Julie Kreilgaard - 26. feb 2013
Skoleprojekt ''Det gode liv'' - HJÆLP!!
Hej. Jeg skal lave et skoleprojekt om det gode liv, men er rimelig lost. Så jeg tænkte straks at nogle af jer kloge hoveder kunne hjælpe mig. Jeg er selv lidt i tvivl om hvad jeg synes er det g...
Hej. Jeg skal lave et skoleprojekt om det gode liv, men er rimelig lost. Så jeg tænkte straks at nogle af jer kloge hoveder kunne hjælpe mig. Jeg er selv lidt i tvivl om hvad jeg synes er det g...
Skrevet af: NILLE THOMSEN - 10. jan 2012
Kender i det. (underligt liv)
Lige for tiden er mit liv både dejligt og dumt! - Mine forældre er uvenner, Igen, igen, igen, igen, IGEN. jeg kan ikke rigtig finde ud af tingene, jeg er træt af at være her. men der er noget my...
Lige for tiden er mit liv både dejligt og dumt! - Mine forældre er uvenner, Igen, igen, igen, igen, IGEN. jeg kan ikke rigtig finde ud af tingene, jeg er træt af at være her. men der er noget my...
Skrevet af: !' Hokus Pokus, Anti I Fokus<3 (; '! . - 9. nov 2008
Spar penge på din forsikring
mar 2010
Følger: 10 Følgere: 10 Heste: 4 Emner: 132 Svar: 890
jun 2008
Følger: 40 Følgere: 44 Heste: 4 Emner: 565 Svar: 5.168
Så det gode liv for mig, er at være åben - så længe du er åben, er livet nemt
jun 2012
Følger: 26 Følgere: 25 Emner: 47 Svar: 1.107
Det er det gode liv for mig.
Blogger
Følger: 88 Følgere: 1921 Heste: 4 Emner: 3 Svar: 1.517
En god fantasi verden er - en verden FYYYYLDT med brownies og vanilje iiiis!!! :D Mums!
feb 2006
Følger: 137 Følgere: 140 Heste: 3 Emner: 12 Svar: 3.688
Jeg ved ikke hvorfor, men som situationen er lige nu, mangler jeg absolut intet
Jo, penge kan man altid bruge flere af, men jeg lever fint på min SU.
Jeg har de bedste venner jeg kunne ønske mig, jeg har begge mine forældre, og jeg har to storebrødre som kun vil mig det bedste.
Mine forældre lader mig gøre næsten hvad jeg har lyst til, der er ikke så mange grænser. Det eneste de kræver er, at jeg fortæller dem når jeg tager nogle steder hen og hvis jeg ikke sover hjemme.
jun 2010
Følger: 21 Følgere: 22 Heste: 4 Emner: 164 Svar: 1.156
Et godt liv ville for mig være at få en god uddannelse (f.eks. medicinuddannelsen), et efterfølgende godt job, en rar familie, et godt sted at bo, at have tid til rejser i ny og næ samt heste eller anden hobby
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Heste: 1 Emner: 42 Svar: 1.216
Et godt liv er et liv, hvor man er i balance
jun 2008
Følger: 23 Følgere: 21 Heste: 1 Emner: 16 Svar: 182
Jep... minder også mig om AT... ååååh gud jeg skal op på fredag!
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Heste: 1 Emner: 42 Svar: 1.216
feb 2011
Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.920
Det gode liv. :-)