Skoleprojekt ''Det gode liv'' - HJÆLP!! {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg skal lave et skoleprojekt om det gode liv, men er rimelig lost. Så jeg tænkte straks at nogle af jer kloge hoveder kunne hjælpe mig.
Jeg er selv lidt i tvivl om hvad jeg synes er det gode liv, så jeg havde tænkt, at jeg kunne lave en film som præsentation, hvor jeg tager en hurtig sang og sætter en masse billeder ind, med alt der gør livet godt. altså virkelig alt. F.eks. hest, seng, dyne, venner, sprut familie, smootie, mad, is, stævner - ALT! Synes det kunne være lidt sjovt at gøre lidt grin med det, samtidig med at man kan fortælle at alt hænger sammen. Altså at det er hele min hverdag der går livet godt.
Måske i havde nogle idéer? måske i havde noget jeg kunne få inspiration fra? Jeg mangler jo hele det skriftlige projekt HJÆLP HG!!!
- Nille Thomsen.
apr 2008
Følger: 23 Følgere: 25 Heste: 6 Emner: 76 Svar: 656
alkohol en festelig ting som de fleste sagtens kan styre men for andre ænder det i meget store og livs lange problemer
heste de fleste af os er glade for heste men hvad med dem der er bange for dem, måske fordi de har været med i en ulykke eller hvad med alle alergikerene
sep 2008
Følger: 294 Følgere: 316 Heste: 20 Emner: 240 Svar: 1.392
aug 2006
Følgere: 35 Emner: 1 Svar: 445
Held og lykke med opgaven
jan 2008
Følger: 54 Følgere: 50 Heste: 3 Emner: 1 Svar: 552
Jeg synes din præsentation lyder god, dog ville jeg lave en film med video, i stedet for billeder, da man hurtigt kører træt i billeder.
- Hvis jég fik denne opgave for, kunne jeg forestille mig, at jeg ville se på 'det gode liv', fra flere forskellige vinkler. Hvordan ville afrikanerne mene, at have et godt liv? En typisk dansker, en fra mellemøsten etc.. Altså overordnede, hvis du forstår?
Skoleprojekt ''Det gode liv'' - HJÆLP!!