{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
573 visninger | Oprettet:

Skoleprojekt ''Det gode liv'' - HJÆLP!! {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg skal lave et skoleprojekt om det gode liv, men er rimelig lost. Så jeg tænkte straks at nogle af jer kloge hoveder kunne hjælpe mig.

Jeg er selv lidt i tvivl om hvad jeg synes er det gode liv, så jeg havde tænkt, at jeg kunne lave en film som præsentation, hvor jeg tager en hurtig sang og sætter en masse billeder ind, med alt der gør livet godt. altså virkelig alt. F.eks. hest, seng, dyne, venner, sprut familie, smootie, mad, is, stævner - ALT! Synes det kunne være lidt sjovt at gøre lidt grin med det, samtidig med at man kan fortælle at alt hænger sammen. Altså at det er hele min hverdag der går livet godt.

Måske i havde nogle idéer? måske i havde noget jeg kunne få inspiration fra? Jeg mangler jo hele det skriftlige projekt smiley HJÆLP HG!!!

- Nille Thomsen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skoleprojekt ''Det gode liv'' - HJÆLP!!
  • #1   10. jan 2012 Altså jeg tror simpelthen ikke på at der er noget der hedder det gode liv, for f.eks. is som vi fleste opfatter som en god ting er også noget der skader kroppen da det feder en del, ikke lykken for dem med sukker syge eller som prøver at tabe sig,
    alkohol en festelig ting som de fleste sagtens kan styre men for andre ænder det i meget store og livs lange problemer
    heste de fleste af os er glade for heste men hvad med dem der er bange for dem, måske fordi de har været med i en ulykke eller hvad med alle alergikerene

• #2   10. jan 2012 Det er hvad jeg synes er det gode liv smiley

• Scout
    Scout Tilmeldt:
    aug 2006

Følgere: 35 Emner: 1 Svar: 445
    #3   10. jan 2012 For mig er 'Det Gode Liv' en meget individuel ting - det er forskellige ting, der gør forskellige mennesker lykkelige (som I også er inde på ovenover). I går mandag sad jeg klokken syv helt alene på læsesalen og knoklede med en analyse af Miami Heat og AG København, da jeg pt skriver speciale. Det meste af tiden er jeg på uni eller i et tog på vej til interviews rundt om i DK, jeg ser sjældent min lejlighed i dagslys, for når jeg har fri er jeg hos hesten eller ude og lufte mine løbesko. Mange ville nok synes det er et mærkeligt liv at leve, men jeg er lykkelig som en hundehvalp - for mig er dét det gode liv. For andre er det gode liv sikkert 1000 andre ting - det vigtigste er vel at findet det, der gør en glad, og så holde fast i det. Så jeg synes din ide er rigtig god - bare du lige får flettte ind, at det er dit bud på dit gode liv smiley

Held og lykke med opgaven smiley

• #4   10. jan 2012 Som Amalie siger - 'det gode liv' er et meget individuelt ord.
    Jeg synes din præsentation lyder god, dog ville jeg lave en film med video, i stedet for billeder, da man hurtigt kører træt i billeder.
    - Hvis jég fik denne opgave for, kunne jeg forestille mig, at jeg ville se på 'det gode liv', fra flere forskellige vinkler. Hvordan ville afrikanerne mene, at have et godt liv? En typisk dansker, en fra mellemøsten etc.. Altså overordnede, hvis du forstår?

Kommentér på:
Skoleprojekt ''Det gode liv'' - HJÆLP!!

Annonce