Hjælp til skoleprojekt :) {{forumTopicSubject}}
Hejsa Hg'folks!
Da jeg står og skal have projekt i næste uge, skal jeg have besvaret nogen spørgsmål - om der evt var nogen der gad at gøre det for mig? Det' vil dælme være dejligt!
Spørgsmålene er om emnet 'Ånder' (:
1) Tror du på Ånder? - Forklar grundigt hvis du gør/ikk gør.
2)Hvad tror du de er for nogen?
3) Tror du de er gode/onde?
4) Har du nogensinde oplevet eller prøvet at være i forbindelse med ånder el. lign.?
5) Har du spillet 'Ånden i glasset'? Oplevede du noget mærkelig el. lign. derefter?
Jeg vil blive rigtig glad, hvis jeg kunne få navnet og alderen med - derfor kan du/I bare skrive en privatbesked, hvis dette skulle genere
- På forhånd, tusind tak! - I støtter mit skoleprojekt
feb 2009
Følger: 43 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 1.893
- Jep tror i den grad på dem! Jeg har altid kunne mærke ånder omkring mig. Både jeg, min far og nogle andre fra min familie kan det. Har derfor været ude for mange ting der ikke er rigtigt til at forklare..
- Afdøde folk der ikke har fundet ro endnu.
- Det kommer helt sikkert an på hvorfor de ikke har fundet ro. Men som basis tror jeg ikke på det onde i folk og derfor heller ikke i ånder.
4) Har du nogensinde oplevet eller prøvet at være i forbindelse med ånder el. lign.?
- Mange gange! Da jeg var lille så jeg altid en mand sidde i min seng. Er flere gange blevet prikket til, hvor man kunne se hvordan en finger ville været gået ind i huden, Problemet var bare at der altså ingen finger var. Også de mange gange min hovedør er gået op, selvom den var låst.
- Skriv evt. hvis du vil hører mere?
5) Har du spillet 'Ånden i glasset'? Oplevede du noget mærkelig el. lign. derefter?
- Nej.! syntes det er en voldsomt lamt "spil"
Jeg hedder Mie og er 16 ^^
feb 2008
Følger: 66 Følgere: 60 Heste: 1 Emner: 127 Svar: 2.048
Ja jeg tror på Ånder på den ene eller anden måde, har altid trode der var mere mellen himmel og jord.
jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal tror de er.
nogle er gode og andre er onde og vil il hver en tid forsøge at få de onde til at forsvinde gerne med hjælp
jeg har været i forbindelse med en. men har følt de var til stede.
nej aldrig heller ikke noget jeg vil prøve syntes det er skæmmne
Linda Pedersen snart 24 år
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 236 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 4.095
2 døde menesker og dyr som ikke er kommet på den anden side enten fordi de ikke vil eller fordi de ikke kan
3 både onde og gode
4 øhh alsår jeg kan høre sådan en reslen som hvis man gik på et trægulv en gang i mellem
og jeg får også nogen gange en kold skulder så jeg sider i sengen
og har oplevet hvor hesten flippede uden grund ( skriv pb hvis du vil høre mere )
5 nej har ikke prøvet det
jan 2009
Følger: 27 Følgere: 25 Heste: 3 Emner: 3 Svar: 37
Hjælp til skoleprojekt :)