{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
411 visninger | Oprettet:

Kender i det. (underligt liv) {{forumTopicSubject}}

Lige for tiden er mit liv både dejligt og dumt!

- Mine forældre er uvenner, Igen, igen, igen, igen, IGEN.
jeg kan ikke rigtig finde ud af tingene, jeg er træt af at være her. men der er noget mystisk ved det.

- hmm efter jeg er begyndt at snakke ud med en god ven, så har jeg det meget bedre. de sidste 3 dage har jeg bare været på gården og redet og snakket og og haft det rigtig godt. virkelig skønt.
men så snart jeg er hjemme har jeg det skidt igen.

- hmm men så her idag, skulle jeg se på hest.
Anemone, hun er ikk noget specielt i sit udseende, men den dejligste personlighed og udstråling. derefter fik vi en kat silas hedder han. han er bare dejlig. :b
så ud på gården til jackie miin, og så snakke med peter. verdens dejligste dag. det viser bare at man sagtens kan have det godt andre steder selvom det er galt der hjemme. (:

ved ikk hvor jeg vil hen med det her, men tror bare jeg skullle lidt af med min glæde over at have så gode venner, og være flyttet ud på gården.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kender i det. (underligt liv)
  • #1   9. nov 2008 Det er faktisk et rigtig dejligt indlæg! Kort sagt, så det du skriver der ar at selv på de mest dårlige dage, er der lyse sider, og det er så utrolig vigtigt at huske på!

Hvis du har lyst eller brug for det, så findes der her på HG 2 grupper, hvor dem der ha det skidt til tider kan få luft smiley

• Cille <3
    Cille <3 Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 50 Følgere: 50 Svar: 829
    #2   9. nov 2008 Har det lidt ligesom dig.. Nogengange får jeg det rigtig rigtig rigtig dårligt når jeg kommer hjem, jeg er rigtig ked af det.. And for no reason.. For mit vedkommende altså..

• #3   9. nov 2008 <b>Cecilie</b>

Det kan være hårdt nok bare at være teenager smiley Der er rigtig mange følelser der går op og ned

• Cille <3
    Cille <3 Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 50 Følgere: 50 Svar: 829
    #4   9. nov 2008 Det er meget irriterende og min psyke må meget gerne blive voksen NU! ><'

Kommentér på:
Kender i det. (underligt liv)

Annonce