Så glad!! Hesten har rykket sig helt vildt!! :) Så glad!! Hesten har rykket sig helt vildt!! :)
Er bare SÅ glad mand!! Så undskyld at nok bliver lidt langt
Men ja - lad os starte fra starten af!
Jeg var ude og prøve den her hest (fjordheste/oldenborger blanding), og ja.. I starten virkede han som den perfekte hest for mig! Men efterhånden som vi red, blev han sur og strid, og det endte egentligt bare som en magtkamp (havde fået at vide at han var sådan)... Men jeg valgte at låne ham alligevel
Jeg fik ham hjem, og den første dag jeg red ham 'hjemme' var han lige så strid og dum, og urg jeg fortrød en lille smule at jeg havde lånt ham, for jeg kunne slet ikke styre ham!
Alligevel meldte jeg mig til stævnet d. 18 og 19 maj, ligesom for at have noget at gå efter, men på det tidspunkt kunne jeg ikke engang få ham ud på hovslaget..
Men efter det, er det kun gået op ad bakke! Han er blevet den skønneste hest nogensinde!! Aner virkelig ikke hvor den lille ballademager blev af, for han er bare så rolig og sød og arggg!!!
Vi begyndte så istedet at døje med højre galop, for lige meget hvad jeg gjorde, slog han over i venstre galop, og det var så skide svært at se og føle, for han kunne fandme runde sig, selvom at den var forkert (hvis vi nogensinde når op til de høje klasser, vil han i hvert fald være skide god i kontra galop
)
Men så idag da jeg red, slog han over i rigtig galop ALLE gangene! Det er virkelig første gang at han har været SÅ fantastisk! Er helt oppe og køre mand! Og har endda kun haft ham i under 3 uger! Han har virkelig rykket sig, og jeg kan slet ikke få armene ned mand!
Måtte bare ud med min glæde, så tak fordi i gad lytte
sep 2008
Følger: 66 Følgere: 64 Heste: 3 Emner: 90 Svar: 1.727
dec 2012
Følger: 27 Følgere: 26 Heste: 2 Emner: 135 Svar: 1.795
Kender følelsen.. har en ung hest..
jan 2008
Følger: 55 Følgere: 61 Heste: 8 Emner: 211 Svar: 677
Så glad!! Hesten har rykket sig helt vildt!! :)