{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
462 visninger | Oprettet:

Så glad :) god dag med hesten {{forumTopicSubject}}

Hej . Tidligere idag oprettede jeg et indlæg hvor jeg var meget trist over min unghest var ret umulig og jeg selv følte vi tog et stort skridt tilbage istedet for frem. Men sidst gang til undervisning skabte min hest sig rimelig meget. så tog min ridelære over for at se om jeg gav de forkerte signaler når jeg skulle skifte volte for hun slog hele tiden fra når jeg lige skulle over på den anden volte. Og hun havde en lille "kamp" med Kiss eller var bare Kiss som stopped et par gange og hoppe lidt og hun fik hende frem.

Men så idag red min søs og jeg rundt i den store skov og de fik rigtig lov til at trave løs inde i skoven for løse tøjler. Så tog vi på banen, jeg var spændt da jeg også øvede lidt dressur i skoven og det gik fint. Så kom vi derind og Kiss rundt sig fint indad og det var meget bedre da vi skiftet volte hun slog ikk fra. Min kusine var der også og fik hende til at kigge imens om jeg nu gjorde noget forkert osv. men hun synes det var rigtig flot :). (Stine herinde fra KANON spring rytter ).

Så Kiss fik en masse nussen i manen og min stemme var rigtig glad :D. så skridte vi af og ned og nussed om de 2 andre.

Hmm rigtig dejlig dag. da jeg troede jeg skullle døje med at Kiss vil skabe sig igen idag :(. Men nej det var dejligt.

Min dag har bare været dejlig : Støvsuget- hængt tøj ud - lavet vask- søs har gået en lang tur med hunden- ryddet op- redet hesten- alle 4 heste er blevet nusset og pleje. VEJRET ER SKØNT<3<3 smiley


Hva med jeres dag?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så glad :) god dag med hesten
Kommentér på:
Så glad :) god dag med hesten

Annonce