{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
483 visninger | Oprettet:

Er så GLAD!! {{forumTopicSubject}}

Godaften!! Jeg er bare så glad! Folk skriver tit indlæg med at de får part på deres drømmehest, låner deres drømmehest og så videre.. Så tænker jeg bare på hvor heldig jeg egentlig er, jeg har min DRØMMEPONY, min DRØMMEHEST og de dejligste forældre og venner!! Hende der ejer stedet hvor mine heste er opstaldet er så sød, jeg bliver behandlet anderledes en alle andre, vi kan snakke om alt, har det som om hun er min storesøster! Hun er 32 og jeg 14! Jeg har haft min dejlige pony i 2½ år ca, har lige nu fået min hest, jeg får undervisning til 200kr i timen, skal dog selv betale fro undervisning på hesten, har både spring og dressur sadel til ponyen, har ikke noget til hesten endnu.. Min pony går bare som en drøm, er dressur-rytter, det er den lige begyndt på for 2-3 uger siden ca, efter vi har haft lidt problemer! Men selv om jeg har de problemer elsker jeg ham<3 Min hest er kun 3år, ham har jeg købt af min "storesøster" ej, hende der ejer stedet.. Jeg har kun rdet ham en gang, men har passet ham i ca. 1½år.. Elsker bare mit liv lige for tiden! Og min FORÆLDRE og MIN PONE og MIN HEST smiley <3 smiley
Håber i kan forstå min, blev bare nød til at dele glæde med jer!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er så GLAD!!
  • #1   3. sep 2006 Mit ordsprog:

Only one soul keeps me a live ..

Så må folk så selv finde ud af om de fylder så meget i mit liv at det er dem jeg hentyder til ..

Der er selvfølgelig kun 1 og det er Rony..

Han er mit livs kærlighed, tror ikke jeg kan holde så meget af nogle andre.. Når jeg tænker over det elsker jeg ham mere end noget andet, min bedste veninde, min mor, min far eller andre .. Han holder på mine allerstørste hemmeligheder, som kun han ved .. Han svigter aldrig og er 100 % ærlig.. !

Man kan jo slet ikk beskrive så store følser ?

Kommentér på:
Er så GLAD!!

Annonce