{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
820 visninger | Oprettet:

Er så glad! {{forumTopicSubject}}

Først og fremmest, tak for at jeg måtte være medlem af gruppen xD

Og så videre til det jeg vil fortælle xD
I dag har jeg været til undervisning, går til undervisning hver torsdag, og jeg har virkelig set frem til denne undervisningstime da jeg skulle ride på en af de heste jeg ikke havde redet på før, mest fordi den er ny.
Jeg havde bare glædet mig sindssyg meget til ridetimen og det gik supergodt!
Kender i den følelse at man bare er så glad efter en god oplevelse af noget man har set frem til? smiley

Jeg har også part på en hest ude på rideskolen, den er dog lånt ud fredag og lørdag, derfor skal jeg ride på den hest som jeg red på i dag. Er bare super glad! smiley

Og nu står jeg i den situation at jeg overvejer at skifte over til den hest jeg red i dag i stedet for den jeg har part på nu da jeg føler at jeg har bedre kontakt med den jeg red i dag. Er bare meget i tvivl, for jeg kan godt lide den jeg har part på nu men den anden hest passer på en måde bedre til mig smiley

Ville bare dele min glæde og spørge om i har nogen gode råd til hvordan jeg finder ud af hvilken hest jeg skal have part på? smiley

God aften alle sammen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er så glad!
  • #1   9. maj 2014 Kender godt den følelse. Når jeg kommer hjem efter en god træning på min hest, er jeg også helt oppe og køre, og super glad, man har bare humøret helt i top.

    Altså, hvis du mener du klikker bedre med den nye hest, så syntes jeg da det er det du skal gøre, men måske skulle du lige prøve den et par gange endnu. Det ville være ærgerligt, hvis du skiftede og så ville fortryde bagefter. smiley


  • #2   9. maj 2014 Ja, det tænker jeg også. Jeg har nu redet på den 2 gange og det er gået supergodt begge gange, hun stopper tit op når jeg traver på hende men jeg føler at det måske vil gå bedre med den anden hest end den nuværende part smiley

Kommentér på:
Er så glad!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce