{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.380 visninger | Oprettet:

Min lille snegle historie {{forumTopicSubject}}

Idag skulle jeg ud at lege med min hund , så jeg går ud i haven og tager en pind og kaster den (så langt så godt) ligepludselig kan jeg mærke noget slimet på min finger og der sidder der en dræbersnegl (hvor ULÆX) jeg skriger og ryster den af med hånden. bagefter går jeg inden for og fortæller min KLAMME oplevelse imens jeg tænker "hvor er dræbersneglen mon nu?" Så går jeg ind i køkkenet og taler lidt og ligepludselig kan jeg mærke noget slimet falde ned fra mit hår og jeg kigger på min skulder. Der sidder den, den klamme dræbersnegl. Jeg skriger (igen) og børster den væk med min hånd (SÅ klamt) og så siger min far "hvor er den henne" og jeg går i panik og så griner min far (ja, ja grin du bare) og siger at den er på hans trøje så jeg smider den så ud i haven.

det er den klammeste oplevelse jeg har prøvet længe så holder mig inden for

har i også prøvet nogle klamme snegle oplevelser?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min lille snegle historie
  • #1   14. apr 2013 ad hvor klamt

• #3   14. apr 2013 Sidder bare og tuder af grin.... hahahahahahaha smiley

• #4   14. apr 2013 Jeg var engang med min veninde i sommerhus, vi skulle så sove i et lille værelse, som kun havde en dør til terrassen (så vi skulle gå på terrassen for at komme ind i resten af sommerhuset). Så om aftnen (det var mørkt) skulle vi i seng, og pludselig træder jeg i en dræbersnegl, skriger og hopper, og lander med min anden fod i en ny dræbersnegl... Heldigvis havde jeg sokker på, men følelsen glemmer jeg ikke lige, og sokkerne blev kyllet ud xD.

• #5   14. apr 2013 Hahahahahaha! er flad af grin! Men ååååh hvor jeg føler med dig! Kan slet ikke klare sådan noget!

Engang på en spejderlejr, havde mine gummistøvler stået udenfor natten over, dog lige udenfor teltet. Vi blev så vækket, og skulle op og spise morgenmad, så jeg hopper barfodet i mine gummirolsere, og løber op og spiser. Midt under spisningen, kan jeg mærke noget i støvlen, og så skriger jeg ellers bare, flår støvlen af, vender den på hovedet, og ud falder den STØRSTE og KLAMMESTE bille jeg nogensinde har set!

Tager ALDRIG mine sko på mere, uden at have vendt dem på hovedet og slået dem mod ting - tror aldrig jeg har grædt så meget i hele mit liv, haha! Kan virkelig ikke klare sådan noget!

• #7   14. apr 2013 hader bare sådan nogle krybdyr og bløddyr

• #9   14. apr 2013 Næææ - men da jeg var lille legede jeg med snegle.
    Jeg var kongen, haha!

Uh. Og den med sko er jeg også skide bange for.

• #10   14. apr 2013 Ad.. Men tror du har fået en beundrer smiley
    Engang da jeg var lille var jeg meget fasineret af myrer.. En dag tog jeg en myrer og lod den kravle ind under mit ærme. Den kravlede under min trøje og op i mit ansigt og ind i min næse.. Og den kom aldrig ud smiley

• #11   14. apr 2013 hahah sjov lille historie smiley

• #13   14. apr 2013 Den her satan bosatte sig hos mig, og så lige over min seng... smiley

Havde så det her gamle chipsrør (brugte det til alle mine money), som jeg ville fange den i, og så smide den udenfor, men jeg nåede aldrig så langt, for jeg var bange for at den ville springe på mig, hvis jeg bare nærmede mig... Tror jeg var oppe i 1½ time midt om natten, og overbeviste mig om at jeg godt kunne gøre det, men det skete aldrig...

Hvor bæstet senere hen blev af, har jeg ingen idé om.. Men 1 ting er sikkert - jeg sov på sofaen resten af den uge smiley

profilbillede
  • #14   14. apr 2013 Jeg er fuldstændig panisk overfor frøer, jeg kan slet slet ikke have dem!

Da jeg var mindre skulle min far og jeg ud at fiske, så vi skulle jo selvfølgelig ud at grave en orm. Jeg ser så det, jeg tror er en orm og giver den ud af jorden. Da jeg får den ud er det bare den største fucking klamme tudse! Jeg skriger og smider den fra mig og så vidt jeg husker, lander den lige ned på dine strømper!

Der var også dengang, hver min daværende veninde og jeg skulle bade i badebassin hjemme hos hende, og da vi så kommer i, opdager vi at der svømmer frøer rundt så vi kunne ikke komme hurtigt nok op! Da jeg så kommer op springer jeg ud overtrækket fra bassinet og træder så på en kæmpe frø! Lige siden den dag har jeg ikke turde gå i badebassin og jeg tjekker altid toilettet og bruseren inden jeg går der på/ind en sommeren, for tænk hvis der kommer en frø og kravler op i røven på en? smiley

• #15   14. apr 2013 Hahahaha hvor har jeg bare god griner paa lige nu smiley tak for historierne folkens!

• #16   14. apr 2013 Aaaaad!

Da jeg var lille og gik rundt med bare fødder ude i haven, glemte jeg at kigge mig for..! Og så trådte jeg på en orange dræbersnegl (KLAMO)!! den der snegl var mega klistrede, så den sad fast på mine tær!... og så hinkede jeg elleres rundt med en mega stor klistrede snegl mellem tærene :(...KLAMT KLAMT KLAMT!!!:D

• #19   14. apr 2013 aaadd for helt myrekryb af historierne

• #20   14. apr 2013 Ang det med toilettet, så kom jeg engang til at sættte mig på en motherfucker edderkop, og opdagede først lidt efter, da den begyndte at bevæge sig - føj forhelved! Tjek altid jeres toilet inden i sætter jer smiley

Kommentér på:
Min lille snegle historie

Annonce