{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kodeledsforvridning
  • #1   20. feb 2013 Den har vrikket rundt. Nøjagtigt ligesom vi gør. smiley

    Is på i 20 min. 2-3 gange dagligt. Afhængigt af, hvor varmt og hævet det er.
    Og så bare ro. Lad den komme ud i gå løs i ridehallen i løbet af dagen, så den får brugt de andre ben lidt, uden at den bliver tvunget til at bevæge sig mere, end den har lyst til.


  • #2   20. feb 2013 RO RO og atter RO..
    Men den skal nok komme sig, det er bare vigtigt den ikke laver nogle dumme bevægelser i ledet.

    Tænk på dig selv når du vrider om på foden. Kan godt være man kan bide smerterne i sig og holde den kørende nogle dage uden ro, men så får man ondt - rigtig ondt.
    Så prøv at hold hesten så meget i ro som overhovedet muligt, så heler den hurtigst.


  • #3   20. feb 2013 Åh, det er noget værre pis! Min hest står med det samme. Den skal have masser af ro. Efter en tre uger må du begynde at trække - kun skridt og gerne på hårdt underlag - herefter må den komme på sygefold (maks 10x10 meter), hvor den skal gå indtil den er trænet op. Det kan godt tage op til et par måneder. Fedeste uger skal kun foregå i skridt, herefter hedder det 2-3 minutters trav - helst ikke i longe, da benene belastes mere på volter - og så skal leddet bare styrkes og træningen øges gradvist ... smiley
    Man kan som regel få et genoptræningsprogram fra sin dyrlæge, som er lidt mere specificeret, end hvad jeg kan give dig


  • #4   20. feb 2013 *manglede da lige at skrive, at de første tre uger, skal den have boksro ...

  • #5   20. feb 2013 Ro og ro. Det kommer an på hvor alvorligt det er. Nogle er værre ned andre. Ligesom når vi selv vrikker om. smiley

    Oftest er det ovre efter en uges tid.


  • #6   20. feb 2013 Han var kun lige nået igang med tilridningen så det er sat i ro og han står så i boks på smertestillende også har han fået back on track bandagerunderlag på

  • #9   20. feb 2013 Hvor kan man få sårn noget laser behandling og hva koster det?

Kommentér på:
kodeledsforvridning

Annonce