{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

Kodeledsforvridning? {{forumTopicSubject}}

Hej HG..
Hvor mange herinde har været udsat for kodeledsforvridning? OG hvor langtid var jeres hest halt? Spørger da min kæreste har været halt i 4 uger og dyrlægen har sagt en kodeledsforvridning, skulle stå stille i 14 dage og er sket, men hun halter stadig? Hvor langtid har jeres heste været halt med det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kodeledsforvridning?
  • #1   15. dec 2015 Det er meget forskelligt.
    Lige fra 2-3 uger til et par måneder.


  • Syrpa
    Syrpa Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 18 Følgere: 32 Svar: 788
    #2   16. dec 2015 Jeg har en der fik en hovledsforvridning det tog mindst 1 måned og så lod vi ham gå 1 måned ekstra inden vi begyndte at genoptræne
    Jeg købte et par Back on Track stald gamacher og efter han fik dem på om natten gik det kun fremad så dem kan jeg varmt anbefale


  • #3   16. dec 2015 Jeg har aldrig haft det, men haft heste der har.
    Det tager fra 2 uger til 2 måneder, den hest jeg har nu har det nu, har gået i 4 uger, jeg starter forsigtig op nu med skridt og en lille smule trav i letridning, ca. 20 minutter her i starten, med mest skridt.


  • #4   16. dec 2015 Har haft to med det.. Den første var halt i en måned, den næste i 14 dage.. Og lige så lang tid som de er halte, lige så lang tid skal de jo stå stille bagefter, så det tager laaang tid.. Der var en på rideskolen på et tidspunkt hvis pony hvis nok var halt i næsten to måneder, så det tager lang tid smiley

Kommentér på:
Kodeledsforvridning?

Annonce