442 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Tid til 2 heste? Tid til 2 heste?

Jeg går og leger lidt med tanken om endnu en hest smiley
Pt har jeg en låne hest som snart runder 17 og vil derfor gerne have noget yngre med mere udfordring.
Men kan simpelthen ikke nænne at komme af med ham jeg har nu smiley
Økonomi osv er der styr på, og der kan sagtens være endnu en hest i mit budget, så det er altså ikke noget problem....

Men tænkte lidt at jeg ville høre folk som har 2 eller flere heste og som enten har studie eller job ved siden af. Hvordan er tiden?
Hvor lang tid bruger I i stalden? Har i parter eller lign?

Er udemærket klar over at det handler om at prioritere tiden, men ja, nu ville jeg lige høre hvordan andre klare det smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tid til 2 heste?
  • #1   22. okt 2012 Altså jeg går i skole og en del lektier for og sådan. Jeg har 4 heste at ride dagligt, det kniber en lille smule en gang imellem. Men ellers har jeg tid til det hele. smiley

• #2   22. okt 2012 da jeg havde 2 heste + i en periode 1 part, habde jeg ikke tid til venner eller andet, var hos hesten hver dag fra fx 17-20:30/21 på 2 heste. jeg synes det tager ufattelig meget tid, og tager meget på ens kræfter hvis man som mig gik i skole ved siden af:)

• #3   22. okt 2012 Må hellere tilføje at jeg har part til den jeg har nu, som har ham 3 gange i ugen - og de tage hvor tiden kniber, så der vil være dage hvor det kun er en hest smiley

Eline - 4???? smiley Hvad for noget skole er du igang med? smiley

• #4   22. okt 2012
    Det kommer vel an på hvordan man er som person.. Jeg vil gerne have TID til mig selv og ting generelt. Så jeg ville blive bims af det.

Lige nu er jeg i praktik og arbejder til 17:30... Har aldrig overvejet fuldtidsarbejde i butik + hest, men kan se det er en svær en.. Ville først være hjemme kl. 8-9 stykker og det gider jeg bare ikke.
    Hvis man går i skole så har man jo også lektier der skal laves, altså har man ikke fri når man kommer hjem.

Så.. Kommer an på dig som person :o)

• #5   22. okt 2012 Jeg ville egentlig godt kunne finde tid til begge mine, hvis min søster pludselig ikke gad, men det var ikke mit 1. valg. Jeg kan godt lide at have god tid til mine ting smiley

• #7   22. okt 2012 Har klaret hele folkeskolen til 9 klasse med 4-5 heste. Går nu i 10'ende og er kommet ned på 4 smiley men plejer også at ride før jeg tager i skole om morgen smiley men tror ikke du vil fortryde at få en til smiley

• #8   22. okt 2012 Går på HF, har arbejde og to heste, og en kæreste:-) jeg kan godt få det til at løbe rundt! smiley og stadig se mine veninder og sådan :-).

• #10   23. okt 2012 Jeg går i skole, og har 3 heste herhjemme. Fodring osv er familiens pligt. Og vi samler lort op ude på foldene og køre det væk. Når det hele hver dag smiley

• #11   23. okt 2012 er det med passer eller fuldpas? smiley tror sagtens du vilke kunne nå det hvis det var fuldpas!

• #12   23. okt 2012 Jeg går i 2. G, STX til dagligt med 1 times transport hver vej, og har 2 heste jeg har ansvaret for.

Personligt synes jeg det er svært at få det til at hænge sammen med afleveringer, lektier, heste, venner, kæreste og job. Men hvis du virkelig vil kan du. smiley

Kommentér på:
Tid til 2 heste?

Annonce