{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tid til gymnasie og 2 heste
  • #2   13. aug 2007 Jeg skal begynde på onsdag,.
    Har afsluttet 10. klasse hvor jeg havde fri kl. tre hverdag, og først var hjemme kl. fire.
    I år har jeg kun en dag jeg kommer hjem kl. fire, men to dage med arbejde.
    Tror nok det skal gå, men bliver selvfølgleig lidt svært hvis du rider på meget højt plan.

• #3   13. aug 2007 Det bliver højst sandsynligt ikke nemt - du må priotere.

• #4   13. aug 2007 Jeg begynder i 2.g onsdag og synes da det ser presset ud da jeg også har to heste. Men i 1.g gik det fint ..
    Det svære er også at få tid til kæreste og veninder, men tror ikke det bliver noget problem ..

• #5   13. aug 2007 Jeg skal så starte i 3.g her på onsdag.. og stort set hver dag har jeg først fri kl halv 4.. dog er der nogle morgener, hvor jeg først skal møde kl 10..

Tror det bliver en smule hårdt med 2 heste (kommer nok også lidt an på, hvilket niveau du rider på og om du skal bruge transporttid frem og tilbage mellem hjem og hesten ?).. Men man kan jo hvad man vil xD..

• #6   13. aug 2007 jeg skal begynde på onsdag, jeg har 1 hest og et arbejde, jeg tror det bliver rigtig hårdt, men jeg håber jeg kan klare det

• #7   13. aug 2007 Det kan lade sig gøre........da jeg gik i gymnasiet....havde jeg tid til lektier,arbejde og hest......godtnok kun en.....men det er et spørgsmål om planlægning.....

• #8   13. aug 2007 Hende der ridder de dejligste Fjordheste (sette) :
    Havde du tid til dine venner?

• #9   13. aug 2007 Jeg skal til at starte på 3. og sidste år på handelsskolen.. Jeg har klaret det fint, godt nok har jeg kun en hest men skal også ride min venindes en gang imellem, og rider heller ikke på højt plan, men det er knebent en gang imellem, det kan ikke undgåes.. Men held og lykke med det.. Man kan altid finde tid til noget hvis man virkelig vil det.. 8)

• #10   13. aug 2007 min veninde belv nød til at sælge hendes. for hun havde ikke tid. men der gik hun i 2g (det var ikke for at gøre dig urolig eller bekymret at jeg skrev det her)

• #11   13. aug 2007 Jeg rider over hovedet ikke på høj plan, overvejer bare at købe en 4-års. Jeg skal under alle omstændigheder have to heste. Men ved ikke om jeg får tid til en 4 års, på den anden side, jeg kan hvad jeg vil. Jeg starter overhovedet ikke stævner eller noget, og jeg har plads til heste hjemme

• #12   13. aug 2007 Jeg har heldigvis ingen transport tid ..mine heste står hjemme ..

• #13   13. aug 2007 Det er et spørgsmål om priortering.

• #14   13. aug 2007 Priortering + man skal have skemalagt ens hverdag,

• #15   13. aug 2007 Heej smiley

Jeg skal også til at i 1. G og skal til at holde lidt pause med stævnerne, det var derfor jeg var i Norge det meste af ferien for at nyde min sidste stævnetid *hyle* men jeg arbejder 2 x 3 timer om ugen (Altså to gange om ugen i tre timer) samt jeg har Camino, som jo skal stimuleres meget springmæssigt, og jeg tror jeg nok skal få tid til ham. Det bliver hårdt, men jeg er diciplineret af natur, om man så må sige.

Og hvis det er, kan du jo bare kåtte noget andet fra. Så kan du jo sige, at den time jeg bruger på fjernsynet, bruger jeg istedet på lektierne, for så har jeg jo "sparet" en time den dag. TV er jo ikke vigtigt på den måde smiley

Du kan også skære ned på noget andet, computer, fritidsbeskæftigelse. Alle har i hvert fald en time eller to ledig om dagen, hvor de ikke skal lave lektier, så tror nok du får tid xD

• #16   13. aug 2007 Ja, som *KæmpeSnob&Ponyrytter* * siger, ville det være rigtig smart at ligge et skema smiley
    På onsdag skal jeg også starte på gym. Jeg har 3 heste jeg skal ride, og sørge for. Der er 13 km ud til hestene fra hvor jeg bor. Jeg arbejder, men regner med at sige op inden det første halve år er gået. Jeg har lagt et skema, så jeg både har tid til vennerne, hestene, lektier (ikke så meget, huhu) og så mig selv smiley

• #17   13. aug 2007 bare at jeg skal i 8 klasse kan jeg næsten ikke overskue med en hest & lektier. og jeg får fri 14.25 hver dag.
    jeg oker det næsten ikke. kan ikke være sammen med venner ret tit for så skal lektierne laves &så op til hesten. og jeg skal ha ny hest (: men ved ikke om jeg kan overskue det ! ?? smiley

• #18   13. aug 2007 Jeg har en veninde som klarede 1.g fint med 2 heste og skole.. Men i perioder kan det nok godt blive hårdt!
    det handler bare om at priotere.

• #19   13. aug 2007 I 1.g havde jeg tid til arbejde, kæreste, 2 heste, lektier og venner
    2.g kæreste, 2 heste, lektier og mere tid til venner end før
    I år, 3.g bliver det 1 hest (rider ca. 6 gange om ugen), arbejde (satser på det bliver 1-2 gange ugentligt), lektier og en masse sjov med venner! :D:D

Så jo, det kan sagtens lade sig gøre smiley

• #20   13. aug 2007 - Hvis altså man forstår at prioritere!

• #21   13. aug 2007 Jeg skal starte i 3.g i denne uge, og jeg har godt nok ikke haft meget tid til min hest. Jeg har kæreste, venner og arbejde (godt nok kun 1 gang om måneden), men jeg synes det har været rigtig svært at få tid til det hele.
    Jeg tror dog også det kommer an på hvilken studieretning man vælger, for jeg har fornemmelsen af at nogen har det lettere end andre. (Det skal lige siges at jeg har matematik og fysik på højniveau).

• #22   13. aug 2007 Sille: Ja, nogle retninger er måske sværere end andre. Men det kommer jo mest af alt an på den enkelte person.
    Jeg har også matematik og fysik på højniveau smiley (og det er godt nok svært!!)

• #23   13. aug 2007 Tjaeh, nu har jeg taget alle tre år på gymnasiet.
    -og jeg har to heste,
    Jeg vil sige at de færste to år sagtens kan lade sig gøre.
    i 1.g laver du stortset ingenting, så der har du masser af tid smiley
    I 2.g er der mindre tid, der er rigtig mange afleveringer, men det kan godt lade sig gøre smiley Som sagt handler det ofte om at prioritere.
    Jeg synes rent faktisk at 3g var det hårdeste, fordi niveauet er steget en del - du har mindre afleveringer, men niveauet i dem er en del højere. Jeg begyndte så også selv at ride stævner stortset hver weekend da jeg startede i 3.g, og det var måske også det der gjorde det ekstra hårdt, så jeg fik ikke passer mine ting og har nu valgft at tage 3.g igen.

Men de to første år kan man i hvert fald sagtens have to heste og gym smiley

• #24   13. aug 2007 Ingen anelse, jeg skal først i 7. ;D

Men når jeg skal i gymnasiet flytter jeg ud til min far hvor vi har hestene, så jeg håber det går ;D

• #25   13. aug 2007 Er blevet student; jeg havde 5 heste, hvoraf de 2 godt nok var for unge til at blive redet. Den ene blev tilredet i maj. Men jeg havde også arbejde stort set hver weekend, og knap så meget tid til venner, men stortset ingen tid til kæresten. Det handler blot om priotering. Og så havde jeg selvfølgelig også tid til lektierne ;D

• #26   13. aug 2007
    Ja, jeg har lige afsluttet i daar og jeg havde tid. Jeg havde foerst fri kl. 15.30 hver dag. Men klarede 2 heste, lektier, staevner, venner osv. Hvor der er vijle er der vej.
    Det skal saa lige siges at jeg ikke havde nogen passer til mine hest, red dem selv hver dag. Saa kloe du bare paa, det kan sakkens lade sig goere

• #27   13. aug 2007 Man kan hvad man vil (:

Kommentér på:
Tid til gymnasie og 2 heste

Annonce