{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.484 visninger | Oprettet:

Au-pair i England {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley

Jeg vil om nogen af jer har været Au-pair pige i England??
Eller kender nogen som har?

Jeg vil virkelig gerne til England som Au-Pair (gerne London-området) til sommer, når jeg er blevet student!

Derfor vil jeg gerne høre erfaringer og oplevelser omkring det smiley

I må også MEGET gerne skrive, hvis I har noget familie derovre, som måske kunne bruge en Au-Pair til sommer! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Au-pair i England
  • #1   20. okt 2012 Jeg er i år(godt nok i Danmark)
    Jeg har en baby hjemme på knap et 1 år og jeg vil lige tilføje at det er et Vildsom krævende job! Det er vildt hyggelig hvis man finder en familie man kan godt med og nogle søde børn.
    Jeg har kun mine weekenden fri ellers arbejder jeg hele dagen!:-)
    Tror ellers det kunne være en vild fed oplevelse at komme til udlandet som sur pair:-)

• #2   20. okt 2012 JEg har været aupair i England for nogle år siden.
    Boede ved en familie med mor, far søn på 10 år og trillinger på 5 år (to drenge og en pige).
    Mit job bestod i, at få børnene op om morgenen, gøre dem klar til skole, give dem morgenmad, køre dem til og fra skole, ordne vasketøj og stryge tøj, handle ind, lave aftensmad til børnene, lave lektier med børnene, lege med børnene, bade børnene om aftenen og putte dem i seng.
    Derudover hjalp jeg vores staldpige (Polly) i stalden, når familien var på ferie. Her blev ordnet bokse, ordnet foder, fodre alle heste, lukke ind og ud (i vinter halvåret), ride hestene samt pudse udstyr.

Jeg havde som regel fri i weekenden, hvor jeg ind imellem tog til london, hvor familien havde en lille lejlighed jeg kunne overnatte i.
    Syntes nu egentlig selv jeg fik en oki løn for at være aupair hos denne familie... fik 120£ i ugen og skulle jo ikke rigtig betale noget som helst ud over det jeg selv ville have smiley

Men vil sige at man som aupair i udlandet skal være meget opmærksom på, hvilken slags familie man kommer til! Man kan meget nemt blive udnyttet, hvis man ikke er god til at sige fra!

Jeg vil sige at mine år som aupair i forskellige lande har være med til at udvikle mig til den jeg er i dag, og jeg fortryder overhovedet intet!! Det har være de fedeste oplevelser jeg har haft!

• #3   20. okt 2012 Tanken om at blive udnyttet har også strejfet mig, da jeg er elendig til engelsk.. bestod nød og næppe eksamen på B-niveau her på gymnasiet, men mener nu at jeg har det bedre med at have en normal samtale.

120 er sgu en fantastisk løn smiley - jeg har overvejet at rejse med KFUK som vil hjælpe mig med at finde familie og de skriver at man skal regne med en løn mellem 65 og 75 £ ..

• #4   20. okt 2012 Jeg var i en stald i England for mange år siden snart. mit engelsk var også ELENDIGT. men jeg blev derovre og har aldrig fortrudt smiley

• #5   20. okt 2012 Ditte - hvordan fik du kontakt til en stald derover? smiley
    kunne da også være spændene smiley

Kommentér på:
Au-pair i England

Annonce