{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.484 visninger | Oprettet:

Au-pair i England {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley

Jeg vil om nogen af jer har været Au-pair pige i England??
Eller kender nogen som har?

Jeg vil virkelig gerne til England som Au-Pair (gerne London-området) til sommer, når jeg er blevet student!

Derfor vil jeg gerne høre erfaringer og oplevelser omkring det smiley

I må også MEGET gerne skrive, hvis I har noget familie derovre, som måske kunne bruge en Au-Pair til sommer! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Au-pair i England
  • #1   20. okt 2012 Jeg er i år(godt nok i Danmark)
    Jeg har en baby hjemme på knap et 1 år og jeg vil lige tilføje at det er et Vildsom krævende job! Det er vildt hyggelig hvis man finder en familie man kan godt med og nogle søde børn.
    Jeg har kun mine weekenden fri ellers arbejder jeg hele dagen!:-)
    Tror ellers det kunne være en vild fed oplevelse at komme til udlandet som sur pair:-)

• #2   20. okt 2012 JEg har været aupair i England for nogle år siden.
    Boede ved en familie med mor, far søn på 10 år og trillinger på 5 år (to drenge og en pige).
    Mit job bestod i, at få børnene op om morgenen, gøre dem klar til skole, give dem morgenmad, køre dem til og fra skole, ordne vasketøj og stryge tøj, handle ind, lave aftensmad til børnene, lave lektier med børnene, lege med børnene, bade børnene om aftenen og putte dem i seng.
    Derudover hjalp jeg vores staldpige (Polly) i stalden, når familien var på ferie. Her blev ordnet bokse, ordnet foder, fodre alle heste, lukke ind og ud (i vinter halvåret), ride hestene samt pudse udstyr.

Jeg havde som regel fri i weekenden, hvor jeg ind imellem tog til london, hvor familien havde en lille lejlighed jeg kunne overnatte i.