{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
757 visninger | Oprettet:

AU PAIR - Hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Jeg ønsker at vær aupair i et år når jeg afslutter gymnasiet om 2 år smiley
Mine spørgsmål er:
Hvilket land ville i vælge og hvorfor? Ved simpelthen ikke hvad jeg skal vælge. Lige nu ligger det mest mellem England, USA og New Zealand. Vil helst til et engelsk-talende land nemlig smiley
Mit andet spørgsmål: har flere steder set at man skal have 200-300 timers erfaring med børn som man kan dokumentere. Men hvordan får man så mange timers erfaring? Ved ikke om det virker som et dumt spørgsmål, men altså jeg elsker o børn og leger tit med vores naboers små børn. Har to gange passet børn, men kender ikke rigtigt nogle som har brug for at få passet børn. Så hvordan kan få erfaringen?

Ellers nogen som har erfaringer eller råd de vil dele? - alt kan bruges smiley
På forhånd tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  AU PAIR - Hjælp!
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #1   14. jul 2015 dokumenteret erfaring er registreret arbejde, f.eks. børnehave, vuggestue osv.

hvis du har mulighed så se om du ikke kan komme i en institution gratis og være nogle timer om ugen.

• #2   14. jul 2015 Min chefs datter har i perioder passet mine børn og andre. Det firma der skaffede hende plafs som au pair havde et skema som jeg udfyldte om at hun havde passet mine børn og at jeg ville anbefale hende som au pair.
    Jeg har ikke styr på hvor mange timer hun har været hvor, men det er vist egentlig de færreste der hænger sig i det.
    Så find dig et job som barnepige der kan give dig nogle referencer.

• #3   14. jul 2015 rent visa- og arbejdstilladelsesmæssigt er England jo nemt i og med de er medlemmer i EU og du derfor frit må arbejde og opholde dig i landet. I New Zealand kan man få et working holiday visa som giver et års opholdstilladelse + mulighed for at arbejde dog maks 6 måneder per arbejdsgiver. Jeg er ikke helt skarp på Au Pair-arbejdstilladelsen i USA, men det er noget med at man skal arbejde for den samme familie i 12 måneder

• #4   14. jul 2015 Jeg er helt sikker på at der findes nogen som ikke har det krav. Jeg ved en bekendt er rejst til USA i går, og hun har aldrig haft noget registreret arbejde, hellere ej børnepasning andet end hendes plejefamilie.

Kommentér på:
AU PAIR - Hjælp!

Annonce