{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

Au Pair i Australien {{forumTopicSubject}}

puhaa ja, det har været en speciel men god dag i dag!! Jeg har over længere tid søgt efter en familie i et engelsk talende land. Egentlig gik jeg nok mest efter England, Irland eller USA. Men fandt ikke rigtig nogen som jeg faldt i "hak" med. Selvom der godt var mange familier, og nøj hvor har jeg læst mange beskrivelser af familier, og om hvad de ønsker af en Au pair. Dem som jeg følte for sendte jeg en PERSONLIG besked.. Og næsten alle gange fik jeg bare autosvar tilbage, øv for det.

Men her for en uge siden fik jeg en mail fra en familie i Australien. Min første tanke var "fuck nej!" , men valgte at skrive tilbage til dem og høre hvad de ønskede fra en Au Pair, og det vidste sig at de var den familie jeg så længe havde ledt efter. Men var egentlig stadig lidt urolig, for der er sørme langt til Australien, men i dag/ formiddag snakkede vi over skype, og ja de over beviste mig.

Det er simpelhen den skønneste familie, med de sødeste børn. De kan tilbyde mig det jeg gerne vil have af en familie. Så er utrolig glad, men generelt om der hvor jeg skal hen:

Det er en utrolig sød familie, med 2 børn; Jasmin og Lucas, Jeg har får mig eget væreslse, eget badeværelse, egen balkon, og fri adgang til families pool. Samt en måneds løn på 4000 kr!!!! Fri alle weekender og ferier til at udforske Australiens 3 største by med over 2 millioner indbyggere.

Så jeg brokker mig bestemt ikke længere! smiley

Er der nogle af jer HG'ere der har været Au Pair, eller skal/vil være?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Au Pair i Australien
Kommentér på:
Au Pair i Australien

Annonce