980 visninger
|
Oprettet:
Au pair i England - erfaringer? {{forumTopicSubject}}
Nogen der har været Au Pair i England som vil fortælle om sine oplevelser?
Overvejer det kraftigt efter endt uddannelse i august men det er et stort spring så vil da gerne høre om det inden
Har også en hest så er det muligt at have den med uden det vil ruinere mig mon?
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 260 Svar: 3.245
De færreste har ridehus og oftest er opstaldning bare en landmand der gerne vil have trimmet sit græs .
Fik at vide at de fleste delte heste derovre, da det gjorde det til at betale, sådan lidt som en dyr halvpart herhjemme
Kiggede selv på opstaldning omkring London, og det kostede altså 160 pund om ugen hvis ikke de måtte bruge hesten i rideskoleundervisning .. Måtte de det, kunne man nøjes med at smide 100 pund i ugen
nov 2008
Følger: 80 Følgere: 73 Heste: 7 Emner: 320 Svar: 5.593
Jeg vil være træt af at skulle undvære hesten i 1 års tid så vil da helst have hende med
sep 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 412
nov 2008
jun 2008
Men hvis du gerne vil have en hestefamilie at bo hos, så tjek Yardandgroom.com, der plejer at være lidt af divs. jobs også bare aupairjobs i hestefamilier
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 3 Heste: 5 Svar: 109
Så vil du have egen hest med skal du tænke på udgifterne omkring at eksportere den ud af landet og retur til dk, opstaldning mm. er noget du formentlig skal have sparet op til hjemmefra, da lønnen som au pair ikke vil kunne dække de udgifter. Samtidig låser du dig selv i forhold til hvad du kan opleve mens du er væk, samtidig ville jeg personligt aldrig bringe min hest med til London, opstaldningen er hundedyr, forholdende slet ikke optimale og da slet ikke sammenlignlige med dem herhjemme, så skal du have hest med vil jeg anbefale at prøve at finde en familie med heste i forvejen, eller måske istedet for au pair tage afsted som staldpige.
Yderlig vil jeg på det voldsomste anbefale dig at gå gennem et bureau som kan hjælpe dig i forhold til alt kontraktligt.
mvh
Mie
nov 2008
Mie: Det lød ellers fint det jeg har kigget på mht timerne men det er jo nok forskelligt og vil lige påpege at jeg har ikke fastlåst mig på en by endnu og London er nok ikke det eneste sted man kan blive au pair i England
Men anyway jeg har forståelse for at det koster i transport men vil hellere ligge de 5000 og så have hesten med end hun skal passes i et år eller 2
Vil ikke kunne bære at undvære hende
jun 2008
Og så god tur når det bliver til noget - jeg er SLET IKKE misundelig .
nov 2008
Hehe tak det er jo med at opleve mens man kan
nov 2008
Men lyder fedt det du har oplevet og NZ skulle være fantastisk!
Håber du kommer til Sydafrika
Au pair i England - erfaringer?