{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Au pair i England - erfaringer?
  • #1   25. feb 2014 Hvis ikke du vil ud som Aupair på en hestegård, så skal du regne med at det er en del dyrere med færre faciliteter end i Danmark - det er i hvert fald hvad jeg fik at vide da jeg spurgte en englænder.

De færreste har ridehus og oftest er opstaldning bare en landmand der gerne vil have trimmet sit græs smiley .
    Fik at vide at de fleste delte heste derovre, da det gjorde det til at betale, sådan lidt som en dyr halvpart herhjemme smiley

Kiggede selv på opstaldning omkring London, og det kostede altså 160 pund om ugen hvis ikke de måtte bruge hesten i rideskoleundervisning .. Måtte de det, kunne man nøjes med at smide 100 pund i ugen smiley

• #2   25. feb 2014 Wow ja okay lyder ret dyrt.. Ved du om man kan undersøge det på nettet? smiley

Jeg vil være træt af at skulle undvære hesten i 1 års tid så vil da helst have hende med smiley

• #3   25. feb 2014 Min veninde er afsted og hun er meget alene og kender ikke rigtig nogen på hendes egen alder. Så hun synes ikke det er det fedeste at være derovre. Men hvis du gerne vil, så begynd at søg nu-agtigt så du finder en god familie og det ikke bare bliver noget hurtigt.

• #4   25. feb 2014 Rikke: åh det er jeg da ked af at høre for din veninde, det er da trist, er dog heldig med jeg har mange engelske veninder så tror ikke jeg bliver alene på den måde, men tak for tippet smiley

• #5   25. feb 2014 Altså jeg søgte bare på stabling/boarding in London på google da jeg søgte oplysninger smiley . Så kom der en del frem.
    Men hvis du gerne vil have en hestefamilie at bo hos, så tjek Yardandgroom.com, der plejer at være lidt af divs. jobs også bare aupairjobs i hestefamilier smiley

• #6   25. feb 2014 havde en skøn tid da jeg var afsted men timerne var lange og lønnen lav, jeg mødte kl 8 om morgenen og havde sjældent fri før kl. 20-21 på hverdage.

Så vil du have egen hest med skal du tænke på udgifterne omkring at eksportere den ud af landet og retur til dk, opstaldning mm. er noget du formentlig skal have sparet op til hjemmefra, da lønnen som au pair ikke vil kunne dække de udgifter. Samtidig låser du dig selv i forhold til hvad du kan opleve mens du er væk, samtidig ville jeg personligt aldrig bringe min hest med til London, opstaldningen er hundedyr, forholdende slet ikke optimale og da slet ikke sammenlignlige med dem herhjemme, så skal du have hest med vil jeg anbefale at prøve at finde en familie med heste i forvejen, eller måske istedet for au pair tage afsted som staldpige.
    Yderlig vil jeg på det voldsomste anbefale dig at gå gennem et bureau som kan hjælpe dig i forhold til alt kontraktligt.

mvh
    Mie

• #7   25. feb 2014 Aless: Tak vil lige prøve at se på det smiley

Mie: Det lød ellers fint det jeg har kigget på mht timerne men det er jo nok forskelligt og vil lige påpege at jeg har ikke fastlåst mig på en by endnu og London er nok ikke det eneste sted man kan blive au pair i England smiley

Men anyway jeg har forståelse for at det koster i transport men vil hellere ligge de 5000 og så have hesten med end hun skal passes i et år eller 2 smiley
    Vil ikke kunne bære at undvære hende smiley

• #8   26. feb 2014 Men ellers, hvis du har mange engelske venner så prøv at høre om de kan sætte dig i kontakt med folk fra engelske hestefora eller henvise dig til hestefora, for det vil nok kunne give dig det bedste overblik medmindre du har lyst til at ringe rundt og bruge timer på at søge opstaldning i hele landet smiley

Og så god tur når det bliver til noget - jeg er SLET IKKE misundelig smiley .

• #9   27. feb 2014 Tak vil lige prøve at høre dem ad, dog er mange af dem ikke heste interesseret så ved ikke hvad meget de ved smiley

Hehe tak smiley det er jo med at opleve mens man kan smiley

• #13   27. feb 2014 Har også tænkt det måske var bedre at hun bare blev flyttet hen til min veninde og så kunne hun passe hende men åh det er svært smiley

Men lyder fedt det du har oplevet og NZ skulle være fantastisk! smiley
    Håber du kommer til Sydafrika smiley

Kommentér på:
Au pair i England - erfaringer?

Annonce