{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  5 årige efterladt i børnehave
  • #1   4. apr 2012 dybt kritisabelt!

• #2   4. apr 2012 Jeg synes det er for dårligt at de ikke har tjekket hele stedet før de lukkede, især når de lukker før tid..

• #3   4. apr 2012 Det er simpelthen for groft i mine øjne.. Hvordan kan man ikke se ham lege på legepladsen?! o.O

• #4   4. apr 2012 Stakkels barn!

Heldigvis kan det ikke sker på den børnehave, hvor jeg arbejder (gør rent) og låser mig selv ind, så børnene vil aldrig blir efterladt på den måde.

• #5   4. apr 2012 det er jo også grotesk at de forældre ikke har hentet barnet, når institutionen lukker.
    Hvorfor vente til i sidste øjeblik. Stakkels unge at sidde der til sidst, når alle andre er hentet, af forældre der gider.

• #6   4. apr 2012 Synes ikke institutionen skulle have ladet en vikar og en studerende stå med det ansvar at lukke. Er selv pædagogstuderende på 5. semester og har aldrig oplevet at stå tilbage og skulle lukke institutionen, kun i sommerperioden, hvor jeg var sammen med en fastansat, hvor det sidste barn blev hentet væsentligt før tid...
    De fleste institutioner har også et afkrydsningssystem så de kan holde styr på om alle børn er gået. Og for det meste kan man også se i garderoben om der er nogen der ikke er gået hjem.

• #7   4. apr 2012 Zwick: Der er nogle forældre der først har fri fra arbejde lige inden institutionerne lukker, og så er der desværre også de forældre der aflevere deres børn når institutionen åbner og henter når de lukker smiley

• #8   4. apr 2012 jeg har syntes det er mega synd for den 5 årige, og kan ikk forstå hvordan fanden det kan lade sig gøre at en pædago og en vikar kan lukke før tid uden og tjekke det hele igennem.. kan godt forstå forældrene er sure. jeg ville ikk være tryg ved at have børn i sådan en børnehave

• #9   4. apr 2012 Pernille: Der var ikke nogen pædagog tilstede, men en studerende! Der er væsentlig forskel smiley

• #10   4. apr 2012 hvor svært kan det være at kigge stedet igennen for børn, inden man lukker. Det kræver vist ikke den helt store ledvogter eksamen.

• #11   4. apr 2012 Det er virkelig slemt at de ikke kan finde ud af at tjekke det igennem inden de lukker og låser...

Men det er da ikke forældrenes skyld? Hvis man har en lang arbejdsdag er det vel det? Jeg blev tit selv hentet kun lige 10 minutter inden børnehaven lukkede da jeg gik i børnehave, og det var fordi mine forældre simpelthen ikke kunne nå andet... smiley

• #13   4. apr 2012 Det er simpelthen for dårligt!
    Stakkels lille dreng!

• #14   4. apr 2012 Pyyha, jeg var lige ved at få et føl på tværs. Troede satme lige at det var min søns børnehave der var snakket om. Men den her lå så mindre end 1 km fra hans smiley

Personligt som forældre til en dreng på (næsten) 5 år, være blevet rasende over at de for det første lukker FØR tid - og for det andet fordi de ikke tjekkede legepladsen igennem inden.

Men hvis jeg skal se en lille smule anderledes på det, så er det for det første en studerende og en vikar. For det andet er det en ordentlig stor legeplads de har, og knægten har kunnet gemme sig snes vis af steder.
    Vil oveni næsten tro, at drengen har været i institutionen i nødpasning pga påsken, og den studerende og vikaren kendte ham derfor måske ikke.
    Men det kan selvfølgelig aldrig nogensinde retfærdiggøre det.
    Og super ærgeligt at det er sket.

Men jeg kan ikke forstå hvorfor de ikke har et afkrydsnings system.
    Det har min søns børnehave. De bliver krydset af når de kommer, og igen når de skal hjem. Blandt andet derfor at vi som forældre ALTID skal gøre opmærksom på at vi henter vores børn.

• #15   5. apr 2012 jow, det er dumt de ikke har tjekket for glemte børn.
    Men jeg synes stadig det er så øv og skam, at forældre ikke har afhentet hvad der tilhører dem, når stedet lukker.
    Håber de har det skidt med at være de sidste til at hente børn. Efter lukkertid.

• #16   5. apr 2012 Zwick: hvor er her mange grimt klippede heste.
    Det var jo ikke efter lukketid, når de lukkede børnehaven før tid?

• #17   5. apr 2012 Synes det er svært at kommentere når man kun har det fra forældrens side, der kan være sket mange ting, de kan sagtens have tjekket det hele igennem, men drengen kan sagtens have gemt sig eller lignede, han kan have været afleveret for sent og måske ikke blevet krydset af han var kommet, så måske alle børn var krydset af til at være blevet hentet..
    Der kan være så mange ting i den her sag, jeg slet ikke synes man kan kommentere på det. Jo vist er det synd for den stakkels dreng, men syns det en sag forældre og børnehave skulle have taget imellem hinanden, ser ikke hvorfor medierne skal blandes ind i dette, hvad får de ud af det, intet!

Kommentér på:
5 årige efterladt i børnehave

Annonce