{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

en rigtig ØV dag {{forumTopicSubject}}

det hele startede med jeg skulle hæve penge men opdager så der er blevet trukket ca 800 som jeg ikke ved hvad er til nå.... min svigermor var ikke stået op da vi kom for at hente hendes bil da vi skulle have flyttet hest nå hun kommer op af sengen giver os nøglerne til hendes bil den starter meeeen den vil ikke hoppe i gear !

nå ud og låne svigerfars bil som er livsfarlig for når man bremser ryger hjulene til den ene side rattet til den anden og som bonus køre han på sommerdæk super fedt med trailer efter smiley

ud til stalden hvor hesten står der er så glat det er umuligt at pakere ordenligt med trailer og måtte få nogle til at smide grus på den vej man skal ud...

så skal man til at læsse hesten den har så lige fundet ud af det gider den da ikke så står på en skøjtebane med en kæmpe hest som ikke vil i trailer efter 3 timer måtte vi give op og hesten står i stalden endnu smiley

nu vil hende der skal have ham selv prøve at læsse ham tirsdag formiddag god fornøjelse siger jeg bare.....

det eneste positive i dag er at jeg fandt et nyt hjem til en killing.................

det var så min dag

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en rigtig ØV dag
Kommentér på:
en rigtig ØV dag

Annonce