{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.128 visninger | Oprettet:

En rigtig ØV morgen... ): {{forumTopicSubject}}

Ja, min dag startede knap så godt... Og frygter lidt dagen i dag bliver riiiigtig lang. Æv æv!

Det hele startede stille og roligt med at jeg kom en anelse for sent op, men så skulle jeg jo bare skynde mig lidt... intet problem. MEN så opdagede jeg, at jeg har tabt mit uddannelses kort, og derfor skal betale turen til min skole IGEN... Hvilket er ret dyrt når det er alle zoner .___.
Da jeg skulle kører afsted mod stationen, kørte trafikken elendigt... folk kørte ud foran mig og bremsede pludseligt uden grund. Da jeg så endelig var fremme ved parkeringspladsen, var den åbenbart spærret, og jeg har virkelig ingen ide om hvorfor? Besluttede at køre til næste station, da jeg ikke lige kunne overskue at finde ud af om man måtte parkere eller ej...
Herfra går min dag så ok, jeg når et tog og kommer i skole til tiden, men tror lidt jeg kommer til at fortryde jeg overhoved tog i skole og ikke bare tog hjem under dynen igen. ):

Havde virkelig brug for lige at komme af med det. Hvordan startede jeres dag? (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En rigtig ØV morgen... ):
  • #2   9. okt 2012 Ja..*
    Jeg stod op 06.20 og gik ned i bad, og da jeg var færdig tog jeg tøj på og gik ind i stuen til min mor, hvor hun sad med min hund Zacho i sofaen og ''trøstede'' ham.
    Han har været så ked af det her de sidste 2 dage .. Men det er jo så fordi at hans bedste ven Marcus (Min anden hund) blev kørt i hjel søndag aften. De 2 hunde var onkel og nevø, og var ALTID sammen.. Så han savner Marcus MEGET, hvilket vi alle gør.. Nå men jeg gav Zacho et kødben og så fik han tankerne et andet sted, jeg varmede nogle rundstykker i ovnen, og spiste 1 og lavede 2 til madpakke.. Jeg gik på badeværelset og gjorde mig klar, og pakkede min taske. Så gik jeg ind i stuen hvor min mor sad og kiggede i papirene fra hundene som begge har stamtavle, og alt hvad de har vundet i udstillinger. Marcus havde vundet 2 1. pladserm og vi fandt ud af at han hed Engaardens Marcus, og har stamtavle og papire smiley Jeg tog sko på og min mor gik ud for at starte bilen, og så sagde hun ''Gud du skal da til tandlæge kl 10! '' Jeg vendte om, og nu sidder jeg her smiley

• #3   9. okt 2012 Josefine: Godt din morgen var fin! smiley Og mange tak, det håber jeg også selv. (:

Nanna: Skakkels hund, håber han får det bedre! (: Og lækkert nok du ikke skulle afsted alligevel, men tandlæg lyder nu ikke så rart. (;

• #4   9. okt 2012 Amf: Ja, det var lækkert nok. Savner bare marcus, hvilket gør det til en lidt øv morgen smiley

• #5   9. okt 2012
    Der er vist et ordsprog med " en ulykke kommer sjældent alene " og det passer som regel ret godt. Når først en ting er gået gal, så kommer der masser af dem :b

Min dag startede som altid med jeg udsatte vækkeuret 3 gange, var ret træt da jeg stod op og igen ikke fik lavet madpakke. Så det er blevet til 4 æbler og en pose chips - vi har projekt uge, som ender ud i en eksamen fredag. Så alle inkl. mig sidder og skriver på deres opgave, så der skal være plads til hygge og ellers spiser min kæreste nok bare chipsene før jeg når hjem smiley

For 117 gang tog jeg det forkerte nøglebundt så jeg måtte ind igen og havde fat i det andet, åbne den irriterende lås der holder fast på nøglen også til toget.
    Men nåede det da.

Okay morgen, ingen morgner bliver dejlige for mig - jeg hader at stå op før jeg vågner af mig selv.

• #6   9. okt 2012 Nanna: Det kan jeg godt forstå! Sådan noget tager lang tid at komme over. ): Og du bliver også mindet meget om det, når din anden hund også er ked af det s:

Krikken: Ja, det har du helt ret i! Nu prøver jeg bare at være positiv og få det bedste ud af dagen. (:
    Små fejl er bare meget værre om morgen! - og ja, især når man ikke har fået lov til at sove til man vågner af sig selv.

• #7   9. okt 2012 Amf. Ja dsv :-I

• #8   9. okt 2012 Havde sådan en morgen i går... Glemte mit uddannelseskort og kom derfor for sent til bussen.. Heldigvis gad min søde mor så at køre mig smiley

• #9   9. okt 2012 Astrid: Ej hvor øv! Men sikke en sød mor de har dig! smiley

• #10   9. okt 2012 Jaa hehe smiley

• #11   9. okt 2012 Stod op omkring 06:45, gik i bad og pakkede ting, kørte ud til hestene og lukkede ud, ordnede bokse, og er kommet i skole nu! sååå smiley

• #12   9. okt 2012 mariA: Lyder som en dejlig stille og rolig morgen. (:

• #13   9. okt 2012 For en gangs skyld havde jeg god tid til morgen, ingen skænderier med min mor, jeg nåede alt OG kom afsted til bussen i god tid :-)! dejligt for en gangs skyld!

• #14   9. okt 2012 Ja, den var fin nok. Udover der er sindssygt koldt smiley

• #15   9. okt 2012 Helene: hvor skønt! (:

mariA: helt enig, man kan mærke sommeren ligger bag os!

• #16   9. okt 2012 Cille: nah, de er jo fantastiske!!! (;
    Av av! Synes også blæsten var ret voldsom i morges smiley Og åh nej! ikke første skole dag..... den skal bare ikke gå galt. (:

Kommentér på:
En rigtig ØV morgen... ):

Annonce