Rigtig øv dag :-( {{forumTopicSubject}}
Jeg har bare en rigtig træls dag i dag Det er valentins dag, og man burde forkæle dem man holder af, men Kasper og jeg sidder hver sit sted. Vi tog i Ikea sammen i dag for at købe ting til min lejlighed, men det endte i et skænderi, hvorefter vi tog hver til sit
Og oven i det, så er vi begyndt at skændes rigtig meget. Faktisk næsten hver gang vi er sammen. Det har været lige siden vi har fået Nikoline. Jeg tror det har noget at gøre med at jeg ikke rigtig får så meget søvn og derfor får en kort lunte, og så går vi og bliver irriteret på hinanden. Jeg synes det er så træls, og bliver så ked af det når vi har det sådan Jeg aner bare ikke hvordan vi skal komme ud af det..
dec 2007
Følger: 92 Følgere: 79 Heste: 6 Emner: 224 Svar: 4.008
Har du prøvet at snakke med ham om at du ikke får sovet så meget, og derfor hurtigt bliver irriteret?? Håber snart i er gode igen
okt 2004
Følger: 99 Følgere: 160 Heste: 5 Emner: 156 Svar: 9.701
jan 2007
Følger: 63 Følgere: 60 Emner: 610 Svar: 1.644
nov 2003
Følger: 22 Følgere: 177 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.393
aug 2005
Følger: 108 Følgere: 97 Heste: 5 Emner: 56 Svar: 407
Det gjorde jeg selv, så var jeg klar til lange gå ture om aftenen.
Du bevidst over din lunte er kort, så tænk lige tingene ugennem inden du siger noget ig husk hvor du ligger trygget, jeg var selv havnet helt der ude, vi skæbdtes dog ikke, men jeg snakkede hårdt.
Så tog en snak om tingene og vi er stadig sammen, vi er her hjemme enige om ingen skænderi'er da børn kan mærke det med det samme.
aug 2005
Følger: 108 Følgere: 97 Heste: 5 Emner: 56 Svar: 407
For var selv 17 og ung da jeg fik ham.
mar 2012
Følger: 18 Følgere: 18 Heste: 5 Emner: 37 Svar: 384
I aften så sluk alt hvad der hedder elektronik, fjernsyn, Tlf, computer og andet.. Sæt jer ned, læg jer under et tæppe og nyd hinanden i komplet ro.. Og sørg for at få snakket, få alle tanker smidt i luften så i ved hvorfor den ene måske reagerer sådan og hvorfor måske er lidt mere pirrelig.. Snak stille og hav en aftale om at lytte uden at afbryde.. Det kan godt hjælpe.
Held og lykke.
Sende dig et trættende knus
aug 2005
Følger: 65 Følgere: 59 Heste: 5 Emner: 57 Svar: 961
sep 2007
Følger: 35 Følgere: 35 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 935
rigtig mange får det svært i forholdet når de får børn og det er nok bestemt ikke nemmere for jer end for andre så håber det bedste
Rigtig øv dag :-(
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside