{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
935 visninger | Oprettet:

Rystet over samtale. {{forumTopicSubject}}

Faldt lige over dette på facebook (link fjernet)

Gud hvor er jeg egentlig rystet over den samtale. Så meget der bliver svinet til, over en helt latterlig joke?

^ Jeg forventer ikke at i læser det hele - det har jeg endnu ikke selv gjort. Men det jeg har læst, har faktisk været lidt skræmmende.

Hvad syntes i?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rystet over samtale.
  • #1   27. nov 2010
    En joke opfattes forskelligt pga. kulturforskelle.
    I DK gør vi grin med alt og alle - også dronningen og statsministeren. Det ville man ikke slippe væk med nede i vesten ( Irak, Iran, Pakistan ) og du ville heller ikke kunne slippe afsted med det i østeuropa - rusland tænker jeg især på.
    Kina ville nærmest aflive dig på stedet.

Derfor er danskernes humor så anderledes så mange udefra kommene forstår det ikke. Og er man født og opvokset i et hjem hvor man ikke har dne humor og en helt anden kultur om alting så syntes man ikke det er særligt sjovt...

Derfor at Muhammed krisen blev så stor - vi danskere gør grin med alt, det gør muslimer ikke.

• #2   27. nov 2010 Krikken: det har du helt ret i. Men jeg syntes godt nok stadig det er skræmmende. Og er faktisk ret enig med Camilla Stormont. De må da være vildt usikre i deres tro.

• #3   27. nov 2010
    Hvorfor skulle de være det? De er opdraget helt anderledes og kulturen er anderledes. Jeg kan sagtens forstå at de bliver vrede - syntes selv den er lidt rigeligt grov og jeg er ikke troende på nogen som helst måde.

Man gør ikke grin med religion i deres kultur - det gør man i DK.

• #4   27. nov 2010 Krikken: For mig ser det ud til, at de har behov for at forsvare deres kulter, deres tro - ergo udviser de en kæmpe usikkerhed, for hvorfor have dette behov, hvis man selv tror fuldt ud på det? Så kan man da være ligeglad med andres mening.

• #5   27. nov 2010 Camilla: Hvis du gjorde det, så blev du sikkert også skudt ...

Men jeg er helt enig. Dansk land - dansk humor. Og så ringe er den faktisk ikke smiley

• #6   27. nov 2010
    Det er ganske naturligt at forsvare sig når man bliver angrebet - det vil jeg mene de fleste mennesker ville gøre :o)

Ren og skær refleks. Siger folk noget grimt om ens idol fx. eller favorit sport - så vil man gerne forsvare den og få folk til at forstå hvorfor man lige netop godt kan lide sporten eller idolet.

• #7   27. nov 2010 Krikken: Hvis man har det sådan, er man i mit hovede usikker. Jeg forsvare sommetider travhesten i debatter herinde - hmm, ja jeg er faktisk usikker på om det nu er en god hest ;-).
    Men siger nogen at de syntes ridning er klamt, eller latterligt? Tjae, så kan jeg kun grine. For det ved JEG jo godt, at det for mit vedkommende ikke er sandt.

• #8   27. nov 2010 TILLER: Haha, *syntes godt om*

• #9   27. nov 2010 Krikken jeg er helt ening med dig,bare fordi man bor i danmark er det ikke ens betydende med,at man vil have svinet sin religion til,og det mener jeg heller ikke man bør gøre

• #10   27. nov 2010
    Det er dejligt for dig at du kan holde munden lukket - nogle kan ikke smiley - Nogle er mere nærtagende end andre og mere pirrelige.

Jeg kan ind imellem holde kæft - andre gange kan jeg ikke fordi det der bliver sagt omkring noget der angår mig simpelthen er for langt ude. Det er ikke fordi jeg er usikker, det er fordi det simpelthen er for dumt det der bliver sagt.

Imens andre måske ville blande sig tidligere fordi de er ret så nærtagende og tager tingene personligt - andre ville måske slet ikke blande sig da de ikke tager ting personligt.

• #11   27. nov 2010 Nogle er dem vi ser i diskutionen er jo faktisk så nærtagende, at de bliver farlige. Kommer med trusler osv. Det er satme ikke iorden.

• #12   27. nov 2010 Jeg synes faktisk det er en sjov joke :b .. Jeg vil da lige læse nogle af deres kommentare derinde engang smiley

• #13   27. nov 2010 At de taler så grimt, viser i mit hovede bare, at de intet har at have deres argumenter i.

• #15   27. nov 2010 Synes det er ekstremt morsomt at de begynder at kalde folk rasister osv. når joken egentligt omhandler hvor ''klamme'' danskere egentligt er som knepper uden om osv. til julefrokst hvor irakerne er de ''pæne og rene'', så det sgu da rasistisk mod danmark, jeg forstår det ikke :b

Sikke en gang mudderkast og grimt sprogbrug.

• #17   27. nov 2010 Syntes det var utrolig morsomt at læse det igennem, og de skriver Fuck danmark ovs så kan de egentlig bare flytte hvis de hadder det men tror de alle sammen har misforstået hinanden lidt smiley

• #18   27. nov 2010 Hvor er de latterlige.! Hvis det var mig der var kommet ind i sådan en latterlig samtale havde jeg slet ikke gidet at svare dem. Jeg stemmer ned for Racisme.! Jeg troede Fandme ikk at det var det Facebook var til for ;(

- Det er bare min mening smiley

• #19   27. nov 2010 Det e hvad jeg har skrevt i indlægt: Rolig nu. : )
    Mennesker er mennesker.. Tænk over hvad i skriver.. Hvis man læser de forskellige trusler som er blevet skrevet så skal man passe på at det ikke ender hos politiet. : ) Siger det bare..
    Held og lykke med det..

• #20   27. nov 2010 Hahaha!
    Joken er mega ringe, men deres samtale er dælme sjov! Damn, det er åndssvagt!

• #22   27. nov 2010 Sikke en omgang mudderkast..

Kommentér på:
Rystet over samtale.

Annonce