{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
557 visninger | Oprettet:

Ubehagelig tlf. samtale på rideskolen! {{forumTopicSubject}}

Ja, for pokker da!
Her igår sidder jeg inde i rytterstuen og snakker med en veninde, og en 'mindre' pige mens vi spiser nudler. Så ringer rideskole-telefonen og ditte (12) rejser sig op og siger "JEG TAGER DEN" hun går hen og tager den; "Skælskør rideskole, det' ditte." Det er en mand der er i den anden ende, som siger "Hej Ditte. Jeg ville bare høre, fordi jeg vil nemlig have min datter til at starte til ridning. - Men jeg ved ikke hvad hun skal have på?"
Ditte: "Ehm, ridetøj.. Du kan købe det i horsecare i skælskør?"
Mand: "Okay. Jamen ditte, lad mig høre. Hvad har du på af tøj, lige nu?"
Ditte: "Ridetøj."
Mand: "Hvor stramt sidder det? - ej, ved du havd ditte. Jeg tror bare jeg kommer ud og kigger på det?"
- Hvorefter hun smadrer røret på.. Vi sidder alle 3 lidt rystet og kigger på hinanden, og høre pludselig en bil komme kørende, det er ikke så unormalt sådan et sted som på en rideskole, men alligevel kigger vi ud af vinduet. Det er ikke en bil vi kender, den er sort, lille og har sådan noget 'sort' for ruderne så man ikke kan kigge ind. Den pakere, og holder så stille. Vi står og kigger ud af vinduet, da rideskolens telefon igen ringer. Min veninde vælger denne gang at tage telefonen, og i den anden ende sidder en mand (?) og stønner, direkte ind i røret!?
Min veninde smækker røret på, og lidt efter køre bilen igen! :S - Så nu må vi ikke være alene på gården, hvis han en dag skulle komme s:!! Fuck det var bare klamt man s; lyder total plat når man skal forklare det, men er stadig oprevet over det :S!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ubehagelig tlf. samtale på rideskolen!
Kommentér på:
Ubehagelig tlf. samtale på rideskolen!

Annonce