Træls dyrlæge i dag :/ {{forumTopicSubject}}
Gossip skulle ha' dyrlæge i dag fordi hendes knæ-led eller området omkring det er hævet.
Dyrlægen sagde at det kunne være et spark eller en overbelasning, og så havde hun 38,5, så hun skulle ha' antibiotika.
Hun skulle stikkes to gange; en gang antibiotika og så noget pencilin tror jeg det var.
Første gang han stikker siger hun ikke så meget, hun spænder lidt op og sys det er ubehageligt men eller gør hun ikke rigtig noget. Så anden gang ved hun godt hvad det går ud på og så er hun lidt mere skeptisk. Han stikker og Gossip vender sig mod ham og jeg tror hun bidder lidt ud efter ham fordi det er ubehageligt. Dyrlægen løfter så hånden og siger at hvis hun bidder så slår han hende!
Og så sagde jeg at det var ikke nødvendigt at slå en hest, og han siger så at det er hun selv ude om og det var hende der startede og jeg tænkte bare WHAT?!
Da hun så er kommet ind i sin boks står vi ude for hendes boks og venter på at dyrlægen kommer med noget pulver hun skal ha'. Og vi står så og snakker lidt og inde i boksen står Gossip og læner ørene tilbage og kaster med hovedet og "bidder" ud efter ham inde fra boksen af
Det var bare en rigtig ubehagelig oplevelse for os begge
Og jeg skal ringe til ham i næste uge for at hører hvordan og hvorledes
Men jeg overvejer kraftigt at bruge en anden dyrlæge!
Det er bare svært når han ikke har set hende fra start af.
Det skal lige siges at jeg aldrig har brugt den her dyrlæge før fordi min hest blev flyttet i August og hun har ikke haft brug for en før nu.
apr 2008
Følger: 71 Følgere: 71 Heste: 3 Emner: 154 Svar: 1.946
maj 2007
Følger: 47 Følgere: 49 Heste: 4 Emner: 252 Svar: 1.639
Og jeg vil da helst ikke ha' at min hest bliver bange for dyrlæger bare pga ham
maj 2007
sep 2010
Følger: 23 Følgere: 20 Heste: 6 Emner: 12 Svar: 146
Der er jo ingen der bryder sig om at blive stukket, så der burde måske være lidt bedre hoved kontrol når det nu er med stik osv.
maj 2007
sep 2005
Følger: 82 Følgere: 89 Heste: 6 Emner: 4 Svar: 1.607
Men du har jo ikke holdt særlig godt fast i hesten hvis den har haft mulighed for at svinge hovedet rundt og bide?
I stedet for at skifte dyrlæge ville jeg måske foreslå at du skulle holde bedre fast - og stå klar med noget guf som hesten kan få både imens og bagefter så du kan flytte fokus
maj 2007
Hun har før haft dyrlæge hvor hun er blevet stukket, men hun har aldrig gjordt sådan før og hun har aldrig været sur på dem før. Jeg gider slet ikke ha' en dyrlæge der har i sinde at slå min hest!
sep 2005
Følger: 82 Følgere: 89 Heste: 6 Emner: 4 Svar: 1.607
Jeg kommenterede jo blot udfra det du skrev - udfra det du lige skrev nu så vil jeg mene at jeres kemi med den nye dyrlæge ikke duer
Og det er vigtigt at kemi'en passer med dyrlæger da det jo tit er dem man spørger til råds og skal stole på - så ja, hvis jeg var dig ville jeg nok finde en anden dyrlæge
maj 2007
Mil-lo aka Charlotte * V.H.'s gypsy horses *: Hvorfor sys du det?
maj 2007
dec 2006
Følger: 22 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 196 Svar: 1.507
maj 2007
Det med at holdes hendes hoved; som sagt så skete det ret hurtigt og jeg var slet ikke forberedt på det, for hun har aldrig gjordt det før, så hun overraskede mig. Men hun nåede heldigvis ikke at bide ham.
Han skal bare ikke true med at slå hende i hovedet.
For nej, hvis hun fik et lille dask på kroppen det havde der ikke sket noget ved, men når det er hovedet så bliver jeg noget sur. Oss fordi hun i forvejen ikke kan lide at blive rørt ved mulen
maj 2007
Nu var i der ikke og i kender ikke min hest, så det "let nok for jer at sige".
Og nej, self skal hun ikke bide og det er da ikke rart at blive bidt for det kan gøre vold ondt!
Men hun bed ham jo ikke skal i lige huske!
okt 2011
Følger: 91 Følgere: 85 Heste: 3 Emner: 9 Svar: 132
mar 2010
Følger: 6 Følgere: 3 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 178
Træls dyrlæge i dag :/