{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
776 visninger | Oprettet:

træls start på dagen ;( {{forumTopicSubject}}

hej heste mennesker. min lille baby kat solgte jeg da han var 13 uger. og har siden fortrudt det, for savnede ham rigtig meget. vi havde et godt forhold fra dag et.
for 4 dage siden købte jeg ham tilbage. de skulle komme med ham.
da de kom fik jeg et ordenligt chok. han var helt udmagret.
fyldt med lopper. så hab fik omgåene en omgang loppe kur.
igår var han ikke helt sig selv, han spise men ville ikke drikke, og sov hele tiden. så ringede til dyrlægen som sagde at vi skulle se tiden an. han sov så ved mig hele natten.
men i morges var han stadigvæk meget sløv i det.
så ringede til dyrlægen kl 07:30 og fik en tid med det samme.
fik bassen pakket ind i et håndklæde da vi skulle gå ned til dyrlægen. har kun 1 km max. men han skulle jeg ikke fryse. i transport kassen med ham.
dyrlægen kiggede ham i gemmen hans tempratur lå på 33,2 alt for lavt.
desværre hvade han kræft i tarmene, så 08:56 fik han den sidste sprøjte og fik fred.
så nu Ligger han begravet ude i haven og har ikke ondt mere .
men savner ham rigtig meget. han var en dejlig lille han kat.

men er glad for at han ikke har ondt mere og det var den rette beslutning for ham;)

og så har jeg en dejlig dyrlæge som altid er sød og forståene smiley

hvordan har i det med at sige farvel for evigt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  træls start på dagen ;(
  • #1   4. dec 2012 Ej en sørgelig start på dagen da. Jeg kondolerer smiley
    Jeg har svært ved det men har prøvet det så mange gange nu.
    Min papmorfar ligger lige nu og har mindre end et døgn tilbage, grundet kræft. Har det svært da han var så livsglad og så sød.
    Mine tre sidste biologiske bedsteforældre mistede jeg inde for to måneder i 2010. Det var hårdt!


  • #2   4. dec 2012 Jeg kondolerer, jeg gav min gamle hund Zack et sidste farvel, og har aldrig kommet mig igen. Jeg græder bare ved tanken om at han ikke er ved mig mere så jeg kan ikke sige andet end at man lære at leve med det men man kommer sig aldrig over det

  • #3   4. dec 2012 da jeg fik ham tilbage skældte jeg dem der havde købt ham meget ud da de kom tilbage med en tynd kat. men da jeg havde puttet ham i jorden herhjemme ringede jeg til dem og sagde undskyld for det møg fald jeg gav dem. og fortalte at han havde fået fred pga kærf;/

  • #4   4. dec 2012 Pueha, det er bare aldrig sjovt at sige farvel smiley Kondolerer..

  • #5   4. dec 2012 øv for en start på dagen du har haft smiley men nu lider han da ikk mere... sender varme tanker herfra smiley det er såå hådt at miste de kære dyr
    Jeg mistede min ene kat i torsdags, hun havde godt nok ikk været meget inde de sidste 5-6 uger, tror hun havde fundet et andet hjem, blev ringet op af dyrelægen at hun var kørt over og lå hos dem og var lam i hele bagpartiet så hun blev aflivet smiley var lige forbi dyrelægen for at være sikker på det var hende, jeg stod og skulle på job så hele min arbejdsdag var ret hård smiley


Kommentér på:
træls start på dagen ;(

Annonce