Fustreret over veninde! :@ {{forumTopicSubject}}
Ih altså, i en alder af 19 år troede jeg ikke at man kunne opfører sig sådan, men jeg tager vist fejl.
Jeg har (måske havde) en veninde, som hele tiden har sagt at vi er bedste veninder, men jeg sys ikke hun har opført sig sådan.
Det startede for ca 2 uger siden:
Vi går begge på hg linien og hele hg1 har haft om Indien som et tema i to uger, hvor vi skulle op til en eksamen.
Mig og en af dem jeg var i gruppe med var lidt for sent på den, og så ringer min veninde og siger at vi er altså sent på og når man skal til eksamen skal man være der i god tid. Hun snakkede lidt nedladende til mig og lød bedrevidende, så derfor vrissede jeg lidt af hende i telefonen (oss fordi jeg var lidt stresset) Så kommer vi op på skolen hvor jeg så siger til hende at jeg sys ikke hun snakkede pænt til mig, så derfor svarede jeg hende sådan, og hun mente så jeg ikke havde snakket pænt til hende. Nå, men jeg tager hjem fra skolen og siger god weekend til hende. Det her sker en torsdag.
Så lørdag brænder min gamle rideskole og jeg ser noget af det "live" og det reagere jeg lidt voldsomt på og bliver hjemme fra skole mandag for lige at komme mig over det. Så spørger min veninde hvorfor jeg ikke er i skole(på sms) og jeg siger det er lidt svært at forklare, og hun skriver bare "okay?" og virker sur over jeg ikke fortæller hende det over sms. Tirsdag kommer jeg i skole og der snakker hun ikke til mig, men fnidre rundt med en anden pige fra min klasse. Onsdag bliver jeg sendt hjem fra skolen fordi jeg er syg, og jeg kommer ikke resten af ugen og det viser sig at jeg ligger med en ret voldsom halsbetændelse. Hun spørger slet ikke til mig om hvordan jeg har det, hun skriver faktisk slet ikke til mig. Da jeg så kommer i skole igen, så snakker hun lidt til og brokker sig lidt over at hun har ondt i sine ben fordi hun har gået op og ned af nogen trapper og det siger jeg ikke så meget til, fordi jeg stadig er lidt sløj og er på pencilin. Og jeg tænker "Du skal da slet ikke spørge til mig!"
Hun har altid været lidt kontrolerende og jeg tror måske hun har "holdt mig lidt nede" fordi hun er jaluox på mig og tænk nu hvis jeg kunne klare mig uden hende.
Men er det mig der er helt forkert på den her? Jeg kan bare ikke se hvad jeg skal ha' gjort siden hun slet ikke vil snakke med mig og ignorer mig. Og de ting vi plejede at gøre sammen på skolen, det gør hun nu med hende fra min klasse af, og forstår det ikke helt?
Heldigvis har jeg andre at være sammen med, og jeg sys virkelig at min veninde opfører sig barnligt.
Beklager det er blevet så langt, men trængte til at hører nogens mening og til at komme ud med det!
jan 2006
Følger: 66 Følgere: 58 Heste: 4 Emner: 198 Svar: 9.374
hvis du har noget at sige, så må du jo selv sige det, hvorfor regne med at alle stormer om dig og spørger dig?
selv er jeg typen der ikke tænker over at spørge folk om noget. hvis de har noget jeg skal vide, så regner jeg også med at de selv siger det.
jun 2009
Følger: 10 Følgere: 11 Heste: 2 Emner: 113 Svar: 895
jan 2006
maj 2007
Følger: 47 Følgere: 49 Heste: 4 Emner: 252 Svar: 1.639
Charlotte J: Nemlig sådan har jeg det oss. Jeg har snakket med nogen af de andre om det, men jeg tænkte at jeg lige ville lade det ligge lidt så jeg kunne se om det fortsatte, men det gør det åbenbart, og så vil jeg oss snakke med min veninde. Jeg vil bare gerne gøre det face to face, men det er lidt svært når hun virker til ikke at ville snakke med mig
jun 2009
maj 2007
Men problemet er oss bare at hun gerne vil kontrolere mig (ikke bevidst tror jeg) Men feks. hvis jeg er syg og ikke kommer i skole, så bliver hun nærmest helt fornærmet, eller hvis jeg lige tager en fridag så bliver hun oss "sur" hvilket jeg ikke forsår, for hvis hun gør det så er jeg "lige glad" og bliver da ikke sur over at hun er syg eller lige har brug for en dag hjemme.
maj 2007
Det her er lidt for 12-13 år agtigt sys jeg.
jun 2009
jan 2006
maj 2007
Og hende fra min klasse har oss sagt nogel andre ting om en anden en fra min klasse, som hun har sagt til tre tøser, men da hun blev konfronteret med det ville hun jo ikke stå ved det.
Så det er super indviklet hvis man ikke selv er i det, og det er oss ret svært hvis hende fra min klasse går og fortæller min veninde ting som ikke passer..
Det er totalt pige intriger drama agtigt xD
maj 2007
maj 2007
aug 2009
Følger: 48 Følgere: 78 Heste: 4 Emner: 479 Svar: 4.404
min bedste veninde i børnehaven, og som jeg fandt sammen med i 8.9.og 10 klasse også. og vi startede samme udannelse og det hele, og tænkte ens jamen stort set det hele, hun vendte pludselig om, og blev snobbede, ville ikk snakke til mig og fik andre venner og den slags...
det sker desværre bare ind i mellem
jun 2005
Følger: 11 Følgere: 9 Heste: 4 Emner: 5 Svar: 121
MVH Brita!
maj 2007
Jeg vil prøve at få snakket med hende
jun 2005
Følger: 11 Følgere: 9 Heste: 4 Emner: 5 Svar: 121
Fustreret over veninde! :@