{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

Starten til min tale til musen <3 {{forumTopicSubject}}

Juleaften sidste år mistede jeg en hest smiley .
jeg er igang med at lave ene tale til hende, starten af den er her :

Loreal min? Savner dig virkelig! Ved ikke hvor du er nu, men håber du har det godt! Da du døde kunne jeg slet ikke forstå det? Min mor kom ind på mit værelse juleaften, jeg troede at jeg skulle have en julegave eller sådan noget, men det var noget helt andet der ventede mig! Hun græd, jeg kunne ikke forstå hvorfor? Hun sagde til mig at du var væk, jeg kunne ikke forstå hvad det var hun sagde til mig, var du væk? Jeg blev virkelig ked af det, men ventede med at bryde sammen til min mor havde forladt værelset. Jeg ringede til min veninde, hun kunne høre på mig at jeg var ked af det, hun spurgte hvad der var galt, der brød jeg sammen! jeg kunne slet ikke mere, hun kom hjem til mig med det samme, hun trøstede mig og sagde at det nok skulle gå uden dig, der skulle bare gå sin tid, men jeg kunne ikke leve uden dig skat <33 Jeg har ofte grædt over at du ikke var her mere! Dagen efter du var væk tog jeg ud på gården, de havde lovet at de havde fjernet dig så jeg ikke skulle gå helt i panik, da jeg kom ud på gården lå der noget med en preshenning over, jeg gik over og løftede den. og der lå du! Jeg satte mig ned ved siden af dig, jeg græd rigtig meget, jeg rørte din kolde mule, jeg bad dig om at komme tilbage, det gjorde du bare ikke, du lå bare der. Jeg aede dig længe, du så fredfyldt ud, jeg kyssede dig på mulen og gik over for at hente Pride, Jeg kunne slet ikke koncentere mig, Pride gik dårligt den dag, jeg kom til at lade noget af min sorg gå ud over hende, jeg fortryder det virkelig idag! det burde jeg ikke! Men jeg var så fustreret over at du var væk, så jeg satte Pride ind igen da det gjorde mere skade end gavn. Jeg gik ud til dig, sad ved dig i nogle timer, lagde mig ned ved dig. aede dig og sagde at jeg aldrig ville glemme dig! Sagde at jeg elskede dig og at du altid ville være min! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Starten til min tale til musen <3
Kommentér på:
Starten til min tale til musen <3

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce