{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
486 visninger | Oprettet:

hund tæt på døden :/ {{forumTopicSubject}}

jaa.. min hund var tæt på døden i torsdags.
(min store bror passer ham intil vi kan få ham her til Norge)
ja min storebror var på vej i biografen med nogle venner i torsdags. men han skulle lige hjem og hente nogle penge. så kunne han se noget underligt hos en mand der bor nedunder ham. (bandit (min hund) var jo hjemme) så min storebror ringer så til politiet for man kunne ikke se ind begrund af røg. og de får lov til at gå ind så når de kommer ind så kunne man slet ikke se noget. så min storebror henter manden der inde. manden havde slået hovedet så han var svær at komme i kontakt med. og så kan min storebror se at der er ild i panden (manden var igang med at lave mad) så han skynder sig at slukke for det men ilden var for stor men så kommer politiet og se ringer så til brandfolket og de kommer hurtigt for der hvor de er eller hvad man nu siger er kun 500 meter væk. og de slukker ilden. men så synes jeg det er lidt sygt min hun var oven på og hvis min storebror ikke skulle i biografen så ville Bandit være død nu smiley
- den hund betyder virkelig meget for mig! og han må komme om 1 uge så hvis han ville være død nu så ved jeg ikke hvad jeg ville gøre efter alt det jeg har mistet de sidste 3 måneder s:

skulle bare ud med det.

stavefejl er gratis smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hund tæt på døden :/
Kommentér på:
hund tæt på døden :/

Annonce