{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
957 visninger | Oprettet:

hestetyve! det var tæt på!!! :O {{forumTopicSubject}}

jeg har sætte næsten hele dagen og skrevet med Kamilla om hestetyvene! men så ville jeg ud og tage lidt sol bare for at tænke på noget helt andet..!
da jeg havde ligget lidt kunne jeg ikke holde tanke ud og Kamilla var taget til nyborg så jeg kunne ikke rigtig skrive med hende s;
så jeg tænkte jeg cykler ud til min hest!
hele den laange vej for at se til hende! jeg er SÅ glad for jeg gjorder det for da jeg gik ind i stalden var der ingen heste men jeg kom i tænke om at de står undenfor hele tiden jo (; så jeg gik der ud og kaldet på dem, MEN det var jo de andre der kom løbede hen til mig s; jeg tænkte bare fuck (sorry det ord) hvor er hun! jeg løb hen til huset men der var ingen hjemme! jeg græd og græd. lige i det øjeblik kunne jeg høre en hest ude på marken jeg løb der hen og så hende med tre mænd! i en HVID KASSEVORGN!! jeg ringede til polilte(stavs) de ville komme så hurtigt de kunne! men jeg kunne jo ikke vente på de kom for så kørte de jo! så jeg hentede deres hund (farlige hund) og løb hen og prøvede så godt jeg kunne for at få hende væk fra dem! jeg fik hende til at løbe hen imod stalden. hunden og jeg stod tilbage ved de 3 mænd. jeg skulle til at løbe væk men en mænd tog fat i mig og tog en pilstol frem og sagde noget jeg ikke forstod s;

jeg er så bange at jeg ikke kunne gå hjem!
pas på det ikke sker for jer for det er ikke sjovt!
det er på fyn / lidt uden for Odense det er sket s;

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hestetyve! det var tæt på!!! :O
Kommentér på:
hestetyve! det var tæt på!!! :O

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce