{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.405 visninger | Oprettet:

ADVARSEL HESTETYVE IGEN {{forumTopicSubject}}

ja nu er de her så igen smiley

i eftermiddags blev den hvide kassebil med sovekabine set i langesø skoven af nogle af mine venner.
deres heste går bag ved huset og de stod helt henne ved folden og tog billeder og skrev noter.

nummerpladen har dette nummer : 02 JHL 7

ADVARER OM AT HOLDE ØJE MED MISTÆNKELIGE BILER.

gider ingen diskution enner noget. ville bare advare jer andre om at de var kommet igen.
og det er altså en rigtig advarsel. de ringede selv til politiet og meldte dem.

SÅ POLITI ER INFORMERET OOM DET.
SIDST SET NÆR LANGESØ SKOVEN VED ODENSE.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ADVARSEL HESTETYVE IGEN
  • #1   2. maj 2011 Altså der blev da ingen heste stjålet sidste sommer ??

• #2   2. maj 2011 jo.

og har lige snakket med min veninde fra skolen. og hendes heste er lige blevet stjålet i lørdags.

MEN VILLE OGSÅ BARE ADVARER FOLK. SÅ DE KAN HOLDE ØJE MED DEM

• #4   2. maj 2011 langesø hvor er det lige i landet O.O

• #5   2. maj 2011 mette det er på fyn.

sisse godt smiley

anita ja det er dejligt smiley men det er jo desværre ikke alle heste der er sådan...

• #8   2. maj 2011 O.O Fak..... mente nok det lå på Fyn. Jeg advare lige i stalden imorgen da vi ligger kun 20 km syd for Odense smiley

• #9   2. maj 2011 Anita: Det er jo bare det at man ikke rigtig hørte om nogle tyverier sidste år, bare en masse som havde set nogle tage billeder af heste. Derfor kan man ikke kalde dem hestetyve, bare fordi de tager billeder.

• #11   2. maj 2011 Folk der ikke tror der var hestetyveri sidste år, er vist gået helt glib af mine to stjerner blev stjålet. Først blev fundet efter 146 & 152 dage!!

Kig mine videoer og se historien

• #13   2. maj 2011 ohhhh

Jeg lyttede ikke med på det sidste år såå... hmm...

• #14   2. maj 2011 Mangler der ikke noget i nummerpladen?

• #15   2. maj 2011 Josefine: Er det ikke de to rideskole ponyer du snakker om?? For det har da intet med det her at gøre? De blev jo fundet i Danmark, og dem der her er tale om er jo ikke fra Danmark.

• #16   2. maj 2011 Det er jo ligegyldigt om det er fra DK eller ej.
    De blev stadig stjålet

• #17   2. maj 2011 Josefine: Ja det gjorde de. Men var det de udlændinge som kører rundt i den hvide bil som stjal dem?

• #18   2. maj 2011 Jeg tror altså lige vi skal tage en slapper (-:
    Jeg tvivler på at de er kommet tilbage for at hente heste smiley

Det kan da også være et ægtepar som holder af, at tage billeder af heste og skrive notater for at lave en form for reportage, who knows?
    Vi kan jo også skabe problemer, hvilket vi hestefolk i forvejen er rimelig gode til smiley

• #20   2. maj 2011 Vil lige tilføje, at hvis jeg skulle melde alle de mystiske biler her i områder som bl.a. kører på vores vej har jeg da travlt smiley Det kan jo også være under dække fordi de vil bryde ind i huset istedet smiley
    Mange ude på vores vej elsker at køre forbi for at kigge på hestene smiley
    Der er selvfølgelig også en som synes han skal "hjælpe" en af hingstene når den prøver at fole en hoppe smiley

• #21   2. maj 2011 HEY ALLE SAMMEN.

MIN VENINDE HAR FÅET STJÅLET SINE HESTE. DAGEN EFTER FANDT DE DEM PÅ EN RASTEPLADS BUNDET TIL DEN BIL!!! DETTE BLEV MELDT. MEN DESVÆRRE IKKE OFFENTLIGGJORDT.

JONNY : hvis du intet godt ahr at sige så hold dig dog væk. jeg ahr jo ligesom skrevt AT DETTE IKKE SKULLE ENDE I DISKUTION.

maja : ja jeg forstår dig godt. jeg ahr bare fået det af vide af mine to venne par, som selv har olevet det. og derfor ringet til mig og bedt mig advare alle jeg kendte

• #22   2. maj 2011 Ingen grund til at køre det op. Meeeeeeen jeg ville også synes det var lidt bizar hvis den samme bil, med de samme turister, dukkede op det samme, samme tid på året, tog billeder og skrev notater. Det er altså også let at sige, at man bare er turist osv. Det er bedre at være sikker og forbygge, end at miste.
    Fatter ikke folk mener det er forkert at nævne, vi kan jo bare forholde os til det på hver sin måde smiley

• #23   2. maj 2011 Lene sorry men hvis din veninde har fået hugget hestene den ene dag og i/de finder dem dagen efter bundet til en bil, så er de hestetyve vel fanget? eller hvordan. og ja tingene blir ikke offentlig gjort i aviser osv. Hvis man ikke lige tager kontakt til avisen. Hvilket de fleste jo gerne gør, hvis de har haft indbrud.
    Kan stadig huske der var en der fik stjålet sin lille hund. Aviserne skriver gerne, hvis man henvender sig, og har en historie.

Naturligvis skal man altid være obs, hvis der hestetyve på spil, men som flere skriver så forummet blevet spammet så meget på grund af disse beskeder.
    Og ja 99% af gangene hvis ikke mere, er det en fjer som pludselig er vokset til en hønsegård.

Og som der skrives, så er det sgu mystisk at det er så meget lig den fjer, som vi kæmpede mod hele sidste sommer!

Men super du er obs på biler i dit område, næste gang i måske når forbi dem og høre dem hvad de reelt har gang i.

• #24   2. maj 2011 tina. nej for de fandt ikke personerne.. desværre...

ja jeg synes da også det er mystisk..

men jeg ville heller ikke starte en stor diskution eller nogewt smiley
    lovede bare mine venner at skrive det.. for det kan jo godt være at nogle synes det er latterligt...

men jeg tror selv på mine venner og ved at de taler sandt...

så alle jer som ikke tror på mig. synes jeg bare skal lade være med at skrive... jeg skrev kun dette for at folk skulle være opmærksom.. ikke pakke hestene ind og gå til angreb på mig.. jeg ville faktisk bare være venlig

• #26   13. maj 2011 ved du hvad !! hvis du ikke tror mig, så F''' dog af.. altså undskyld mit sprog.

men jeg gør squ det her i en god mening

• #27   14. maj 2011 Mil-lo aka Charlotte * V.H.'s gypsy horses *
    kan godt førlge dig, men synes godt nok det er nedladende du siger, at det var mere troværdigt hvis det var 30+. Vil det sige, at alle i tyverne eller blot dem der er over puberteten er naive og utroværdige mennesker? Det synes jeg godt nok er at generalisere smiley

• #28   14. maj 2011 synes du er totalt latterlig at høre på!!!!!

har du intet seriøst at sige, så smut

Kommentér på:
ADVARSEL HESTETYVE IGEN

Annonce