{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
809 visninger | Oprettet:

Hestetyve i Nordjylland {{forumTopicSubject}}

Pas på jeres heste. Der er i Overlade markeret en fold, med hvid maling på håndtaget, samt en hvid plet på vejen.

Set på Facebook. 1. Juli

Her er opslaget
OPDATERING
Hestene har været spærret inde i nat, og der er ikke sket dem noget men der har været folk på ejendommen, de har været i vores eltavle for at få slukket alt vores udendørs lys......
ALLE LÆS HER
OG DEL MEGET GERNE
Hej....
Her til aften da jeg skulle hente mine heste ind fra folden mødte jeg et meget besynderligt syn, leddet indtil hegnet er blevet MALET med en hvid plet, yder mere er der ud for led nr 2 smidt en hvid klat maling på vejen, det skal siges der er et godt stykke vej mellem de to led så det kan ikke være "tilfældigt" at klatten er tabt på vejen hvor den er....
NOGEN der evt har set noget alla dette før???

Så hold nu øje med jeres heste, tjek dem dagligt, og hvis i ser markeringer så fjern dem!

Her er det maling, men da der var indbrudsbølge i søndersø og omegn, der har tyve markeret et hus med en ring fra skruelåg, lommetørklæde i indkørsel og en dåse i hækken.

Så hvis i ser det mindste ligge eller placeret et underligt sted, så få det væk.

Nu skete der ikke noget her, da de heldigvisopdagede det og tog hestene ind.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hestetyve i Nordjylland
  • #2   2. jul 2017 Der har rent faktisk været folk på deres ejendom og afbryde strømmen, er det også bare ulven kommer? Havde hestene været ude, så var de sandsynligvis blevet taget.

Der er jo ikke tale om at der f.eks er set mistænkelig bil, men at der har været fremmede på deres ejendom!

Der er allerede sket noget alvorligt, det 2 måneder gamle føl er stadig ikke fundet.

• #3   2. jul 2017 Lindgren:
    Når nu der er markeret med hvid maling på leddet og der er folk der har været inde på ejendommen, så tror jeg ikke at det er for sjov.

Rigtige mange har også fundet ud af, at der er gode penge i de dyr. En hest er jo ikke ligefrem billig og kan du få 10.000-15.000 ind, så er det altså en god sjat penge, hvis man mangler.

Man skal virkelig passe på, for der er folk der udelukkende der dyr som profit og ikke som en del af familie eller en kammerat som vi andre gør.
    Der er jo også opslag om hundetyveri ovs.

• #4   2. jul 2017 Lindgren der er allerede stjålet 2 heste inden for kort tid, en 3 forsøgt stjålet men blev opdaget og nu denne hvor folk har været på ejendommen og forsøgt at slukke alt udendørslys. så jeg vil mene der er god grund til bekymring!

• #5   3. jul 2017 jeg syntes nu altså også vi skal lade være at starte en storm i et glas vand.
    Langt de fleste gange dyr er blevet stjålet, så har det handlet om uenigheder, manglende betaling og den slags. jeg kan ikke mindes at have hørt om et reelt tyveri.
    Og helt ærligt så mange penge er der heller ikke i de heste de fleste af os har gående, og er der tale om dyr med en afstamning eller resultater der rent faktisk kunne give en god sum penge, så er de ikke en skid værd uden deres papir og beviser på deres afstamning eller resultater.

Selvfølgelig skal vi være opmærksomme på vores dyr, men lad nu være at blive paniske

Det er simpelthen ikke besværet værd at stjæle heste.

Kommentér på:
Hestetyve i Nordjylland

Annonce