{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

Mit liv! Har jeg haft det let? ;( {{forumTopicSubject}}

Hvor er verden i morgen?
Hvorfor skal vi børn tvinges til at gå i skole og vi for nok ALLE SAMMEN den samme besked hver dag ”Det er nu du skal gøre noget ud af din skole ellers fortryder du det SENER” Ja det kan sku fint være at jeg om 20 år tænker hvorfor gik jeg ikke i skole men det kan også være jeg at jeg siger nu kan jeg sku lave det jeg drømmer om også fuck på det der lorte uddannelse pis, for hos langt de fleste der betyder deres arbejde og deres karriere mere ind dem de elsker, det kan jeg se hos min far.
Vis jeg kunne vælge så skulle verden gå under i morgen, vis historien om Noahs arg er rigtig så lad der for helvede komme det en gang til, mange tinger jamen så ville vi måske gå glip af n masse.
Ja men hvad nu vis at du går glip af en masse du kunne jo være pisse lige glad for sjovt nok tror jeg ikke at du vil vide det når du er død!
Det piner mig hver dag a skulle tænke om et halt år skal jeg måske i privat skole, og det vil jeg virkelig ikke at skulle komme ind på en hel hel ny skole med nye mennesker jamen forhelvede om et halt år kan jeg stadig ikke møde nye mennesker, og sjovt nok så høre mor ikke på mig fordi jeg siger ikke noget kun når jeg er sur også tror hun bare jeg siger noget.
Tror jeg vil lave en liste over de ting jeg ville ønske MIN mor forstod.
1. Kan ikke lide at vi skal flytte.
2. jeg ved at det bliver som ved far
3. Privat skole er sku nok ikke lige det bedste
4. jeg vil der hen hvor jeg kender nogle
5. lige nu tror jeg bar e at jeg har brug for en pause
6. jeg forstår ikke du råber og skriger og siger aldrig noget
7. du forstår ikke jeg råber og skriger men igen høre mig
Så må jeg se om jeg kommer på mere.
Ja jeg må vel starte fra en ende jeg havde sku et dejligt liv med nogle dejlige søskende og en dejlig mor og en far som gav mig heste.
Ja det lyder måske forkert og dog et blev det også jeg prøvede at glæde min far så meget jeg kunne for at få en ny hest, hele tiden blev han bare en dårligere og dårligere far så vi begyndte til famillie rådgivning eller det vil sige at min mor begyndte det gik fint og fa synes ikke det kunne gå bedre så vi stoppede rimeligt hurtig igen og så gik jeg også til sygolo ved marhete eller hva oldingen nu hed men det hjalp i starten og efter jeg hvar stoppede igen så brød min verden sammen jeg ved ikke hvad der skete men lige meget hvad det var så kunne jeg ikke lide det.
Nåår ja en imellem alt det var der en nar/ ham der har ødelagt mit liv fuldstendig som hedder jonh i dag er der ikke noget jeg ønsker mere ind at skyde ham også bag efter mig selv.
Også var det min aller bedste veninde en smuk tøs så livs glad så sød som selvfølig skulle få kræft hun havde det i 2 år og i 2 år tænkte jeg hun bliver aldrig rask og havde det ikke været for dem som sagde ” så nu skal i snart ud og lege og hygge jer igen” så havde jeg ikke været så sur på dem.
Ja jeg ved ikke længer hvor mit liv er min mor siger altid ” det ser ud til at du har det fint nu skal du så ikke tilbage i skole igen?”
Og hver dag tænker jeg bare hold kæft mor jeg vil kræft edme ønske at det var dig der havde det sådan for ved du hvad mor jeg er ikke en fucking skid undt af dig du tror fanme at du har det så forfærdeligt bare fordi at d kan se hvordan jeg har det men mor hvis det var dig der havde det sådan her så tror jeg faktisk at du var lige glad.
Var det ikke for rideskolen, power og min lille skat Noah så var jeg her sku nok ikke længer.
Jeg ved ikke hvad jeg sal gøre af mit liv en lang lort er det og man skal tage en mega bid i den er tid hver eneste dag og jeg har kun tis at skylle det ned med.
Men ja hvad skal jeg sige jeg ved det snart ikke har bare lyst til at kravle ned i mit ejet lille rum og bo sammen med power og heste,, for erligt talt så ved ingen hvor deres liv ender men alle ved at det gør så jeg tænker hver dag hvorfor kan det ikke bare ende nu.
Jeg ved at det lyder som om jeg har pissse undt af mig selv og her den anden dag mødte jeg en pige som har haft det så legende let at hun havde så undt af sig selv fordi den hest hun gerne vil have blev solgt også tænker jeg bare jeg har taget så meget med at det vil nok ikke betyde noget for mig, tænk at havde et liv hvor man blev ked af det vis folk ikke sagde tak for mad.
Tænkt dig om hvad er det for en sygo verden vi lever i, hold om dine drenge hver dag og sig t du elsker dem for jeg har manglet e far til at sige det til mig.
Nogle tror at de er dårlige forældre og det er man vis man har levet sådan her:
Kender ikke min datter men er da pisse lige glad ved ikke hvordan min børn har det, jeg er da pisse lige glad jeg er måske ikke en god far jeg er da pisse lige glad også selv om at han prøver så bliver det nok aldrig nok, han kom i fængsel da jeg var 6 år, jeg er i fængsel nu kan jeg sku tænke på mine børn nu er jeg en god far SOM FUCKING SIDER I FÆNGSEL!

Hvad gør en pige når hun ikke længer ved hvor hendes far er, og tit heler ikke vil vide det er ikke let det er der nogle der tror.

”Hehe ja livet er jo som en leg for dig du har hjælper på alle dine finger tjener på dine tær så du kan lade dem beger dig når du selv er for træt” sådan noget siger Birgit Jakobsen tit eller siger det går hun nu ikke tit enten råber hun eller også siger hun igen ting og hver kan hun begynder at råbe jo mere vænner jeg mig til det. Er det måske der verden skal hen i morgen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mit liv! Har jeg haft det let? ;(
  • #1   26. feb 2010 Jeg har aldrig tænkt "hvorfor gik jeg i skole" uden skole havde jeg ikke lært at læse, skrive og regne, i og med mine forældre ikke havde tid og råd til at gå hjemme og hjemmeundervise..

  • #2   26. feb 2010 jeg underviser mig selv vær dag skal jeg side her hjemme og min mor ved aldrig vad jeg laver og min far er lige glad mere historie kommer.
    og det hele er 100% mit liv og det kan bare ike laves om!


  • #3   26. feb 2010 Nej det vil jeg sku ikke håbe tænk alle de børn som lige pludselig står der og bliver bange for deres forældre fordi de råber.

    Når vi må komme vidre siger min mor så det må jeg jo Så var der John et fedt svin der bare skal dø!
    Han har ødelagt en lille piges liv og den lile pige var mig jeg tror det er ½ år siden men husker det som var det i går folk med hjerne kan selv tænke sig til hvad der er sket.

    Min bedste veninde havde kræft i 2 år hvor jeg hele tiden fik af vide bare vent i skal snart lege sammen igen og hygge jer og jag blev ved gang på gang at tro på det og jeg troede på det mere og mere men så en morgen blev jeg ringet op nu var hun væk og den første tanke der fløj igemmen mit hovde var ” hvor er der en kniv jeg vil dø” og jeg vidste ikke rigtig vad jeg skulle gøre jeg fattede det ikke det eneste jeg tænke ugerne efter var vi ses snart min skat meget snart.
    Og de tanker kommer selvfølig stadig væk en gang i mellem og det er da klart jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre vis jeg ikke havde min nevø Noah og Min pony Power de betyder alt lige nu.
    Og alt det her er sket på ca 3-4 år.


  • #4   26. feb 2010 Du burde lære dig selv noget tegnsætning så ; )

  • #5   26. feb 2010 undskyld mig hvad?

  • #6   26. feb 2010 Tegnsætning..

    Komma


  • #7   26. feb 2010 du er 13. teenage perioden begynder. og hvorfor du skal gå i skole? for ellers kommer du aldrig noget sted her i livet, og det ville også betyde du aldrig ville have råd til selv at holde hest. så nej du har det ikke hårdt. du skal bare bide tænderne sammen og komme igennem skolen.

  • #8   26. feb 2010 ok kort
    1. jeg er blevet voldtaget
    2. min bedste veninde er lige død
    3. min far har været i fængsel og vil nu ikke se mig
    4. Mig og min mor skriger og der hjemme så nu bor jeg ved min søster.

    er det bare fordi jeg er teenager?
    det tror jeg ikke alt er sket inden for de sidste 3-4 år.

    Og fordi jeg har det rimeligt svært så nu skal jeg gå på muligheden!


  • #9   26. feb 2010 Alt bliver lettere at læse, hvis man bruger punktum, punktum, komma streg. ;o) Sådan tegnes Nikolaj. ;o)
    Det lærer man jo bla. i skolen.


  • #10   26. feb 2010 Din mor er da ikke ligeglad, ellers ville hun ikke spørge om du ikke skal tilbage i skolen, så ville hun jo aldrig spørge til dig, eller gøre noget for dig, hvis hun virkelig var ligeglad..

    Du er ligeglad med din mor og hvad hun føler og tænker, hun er jo også et menneske og problemer som dig selv..

    Istedetfor at mukke over at skulle i skole osv, så prøv da at finde de positive ting...

    Snak ordentligt med din mor om hvordan du har det, og hvad i kan gøre for at hjælpe hinanden istedtfor bare at have ondt at dig selv...

    Det er ikke nemt med en forældre i fængsel, men sket et sket, og du kan ikke gøre noget ved det, andet end at acceptere det...´

    Livet er ikke nemt, men du bliver nødt til at samarbejde med dine omgivelser, før du kan få det bedre, og hvis omgivelserne ikke vil samarbejde, så har du i det mindste gjort hvad du kunne...

    Og se så at komme i skole igen...


  • #11   26. feb 2010 Tak Så jeg skal side her og skri8ve 100% rigtig?
    tror i det er let at skrive?
    måske skulle i selv prøve det jeg har prøvet er der nogle her der har det?


  • #12   26. feb 2010 Tak MLC.

  • #13   26. feb 2010 hvordan kan du lærer dig selv noget? Du har jo ingen til at rette det du laver.. Hvilket man tudeligt kan se på dit skriftsprog..

    Du når virkelig langt med en 9. eller 10. klasse eksamen i forhold til ikke at have en..

    De fejl du laver er fejl, som man ikke laver hvis man har lært det..

    side = en side i en bog
    sidde = man sidder på en stol


  • #14   26. feb 2010 min pointe er: alle mennesker oplever ting i deres liv, og nej det er ikke nødvendigvis sjovt eller let. men sådan er livet. det eneste man kan gøre er at samle sig selv op og komme videre. på en eller anden måde.
    derudover har du allerede sat dig i hovedet at du er den i verden der har det aller værst, og den tanke må du også ændre.
    hvis du har det så slemt, så må du jo snakke med din mor og få hjælp. men skole- det er du simpelthen nød til at starte i.

    tvivler på din mor er ligeglad og du er nok heller ikke helt uskyldig når det kommer til i skændes.


  • #15   26. feb 2010 Ha hvor er det sjovt at høre på jer få jeg synes skul selv jeg har det riemligt let tænk dem som tuder over at der er en der ikke kan stave eller dem som tror de er så kloge DEM har jeg sku undt af!

    Og jeg har ikke gået i skole i 2- 4 uger nu vi taler ikke om år!!!


    OG JEG GÅR PÅ ********* PÅ MULIGHEDEN!

    Gå ind på mulighedens hjemme side så kan i se!


  • #16   26. feb 2010 kirstine cecilia N

    Nemlig..

    Det er altid et problem for dem det sker for, ikke nødvendigvis for dem som ser på smiley


  • #17   26. feb 2010 he var!

  • #18   26. feb 2010 Gider du godt "snakke" ordneligt?

    Du mener selv du er i og åh så god at du kan undervise dig selv.. Prøv at se på hvad du skriver, og anderkend du ikke er så god som du selv syntes..

    Det er okay at indrømme et nederlag.. Og det er ikke unormalt for teenagere i din alder at tro de ved bedre end alle andre.. Men helt ærlig, hvor skulle i få den viden fra hvis der ikek er nogen til at fortælle jer den, og fortælle jer hvad i bliver nødt til at lave om?

    Du kan IKKE undervise dig selv.. Du SKAL have en anden til det.. Og nej der der ikke undervisningspligt i Danmark, men der er skolepligt


  • #19   26. feb 2010 Min mor underviser mig ikke min far underviser mig ikke JEG GÅR SJOVT NOK PÅ MULIGHEDEN GÅ IND PÅ DERES HJEMME SIDE SÅ SER DU VEJEN OG JEG ER IKKE EN ****** SKID BEDRE IND NOGLE ANDRE JEG ER DÅRLIGER smiley

  • #20   26. feb 2010 Undskyld caps lock.

  • #21   26. feb 2010 Team Rahmberg - Aalborg :

    Mange tak for forståelse smiley


  • #22   26. feb 2010 Jeg må indrømme at det ikke lyder sjovt at være dig, en voldtægt er noget man skal have snakket om og det kan tage flere år at komme over sådan noget ): jeg er ikke selv blevet voldtaget, men jeg ved at det er noget der kan nedbryde et menneske helt og addeles! Jeg synes virkelig det er meget uforstående at jeg indtil videre næsten kun har set beskeder i dette forum, der omhandler at I mener hun skal tilbage til skolen, men hvis hun ikke har det godt med det, vil det nok ikke hjælpe ret meget? der er en hjemmeside kaldet Girltalk.dk der er mange der har problemer alá dine(forældre i fængsel, døden tæt inde på livet, voldtægt mv.) de er alle sammen meget hjælpsomme og man støtter hinanden på godt og ondt (: og det er kun piger der har profiler derinde. De kan også hjælpe til hvad du kan gøre ved dine problemer og hvem du kan ringe til (: ! Jeg håber virkelig det bedste for dig og nej, skolen er bestemt ikke det vigtigeste! det er dit helbred ! om det så er fysisk eller psykisk! (:

  • #23   26. feb 2010 :>team Rind<:Naja og Power 4-ever<3 ! - Stadigvæk skriv ordenligt, jeg skriver også ordenligt til dig.. Og nej jeg siger ikke du er dårligere, men at du har brug for en til at undervise dig, du kan ikke undervise dig selv..

    Prøv at læse hvad jeg skriver istedet for hvad du tror der står, jeg mener hvad jeg skriver og har ingen skjulte motiver


  • #24   26. feb 2010 Amalie H;

    1000 taj igen for forståelse og nej det er slet ikke let og har gået i skole og jeg går på MULIGHEDEN nu smiley


  • #25   26. feb 2010 Det er okay at indrømme et nederlag.. Og det er ikke unormalt for teenagere i din alder at tro de ved bedre end alle andre.. Men helt ærlig, hvor skulle i få den viden fra hvis der ikek er nogen til at fortælle jer den, og fortælle jer hvad i bliver nødt til at lave om?

    det skrev du og NEJ jeg tropr ikke jeg er bedre ind alle andre vis du havde læst ordenligt vad jeg har skrevet sååå....


  • #26   26. feb 2010 det var skam så lidt (: men prøv at tjekke Girltalk.dk jeg tror det vil kunne hjælpe dig (; du kan evt. skrive nogle af de samme ting du skriver her og så kan du få svar fra nogle der står i samme situation (:

  • #27   26. feb 2010 Har fået hjælp og også alt for meget vil gerne give et tip vidre vis nogle skulle komme i samme sted.

    Alt for meget hjælp kan blive for meget og for lidt gør det hele være find det sted hvor du er tilpas smiley


  • #28   26. feb 2010 selvfølgelig (:

  • #29   26. feb 2010 undskyld men jeg synes du har brug for en som ville tage sig af dig og være lidt sammen med dig, men jeg tro også kun det skal være en der har været noget det samme igennem, og tro mig jeg ved hvordan du næsten har det, da jeg også har haft et hårdt liv i starten, og jeg vil kun hjælpe andre hvis jeg kan, og du må endelig skrive pb, hvis du følger for det, det er bedre du kommer af med alt det du har inde i dig selv.

    tro mig jeg ved hvordan det er og gå med hemligheder, som ikke er sjove og ikke nogen vil hører eller man ikke synes de nærmeste skal vide det.

    håber kun på det støtter dig det her.


  • #30   26. feb 2010 Jeg har ondt af dig - og også ondt af, at folk ikke tager sig tid til at læse, hvad du skriver.
    - Nej, hun skal ikke undervise sig selv. Hun går på Muligheden. Læs hvad hun skriver, hun skriver det flere gange smiley


  • #31   8. sep 2010 jeg tror nu mere naja har brug for hjælp.
    hvordan skulle hun finde ud af være i skole, hvis hun ikke har det så med alt det, der er sket.
    jeg også sige at hun skulle havde hjælp eller en hun kan snakke med, en som støtter hende og som lytter efter hendes problmer.
    man er nødtil at forstå at ikke alle kan bare i skole, især hvis de har familien problemer. et tids punkt skal slf naja havde en uddannelse, men det er først når hun føler sig klar, for det er også synd at spille 3år på en uddannelse og man bare ik føle sig klar.

    man kan slf også gøre det at man kun tager nogle enkel fag på hf (nu ved jeg godt hun kun er 13år)men hun er jo ikke den enste som har det svært i den her verden og folk må forstå når en har familie problemer, alle er jo ikke perfekte smiley

    naja forstå din problem og det har jeg altid gjort, du ved godt du altid kan komme til mig hvis der er noget smiley


Kommentér på:
Mit liv! Har jeg haft det let? ;(

Annonce