{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
611 visninger | Oprettet:

Mit liv {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg er en pige på 12 år. jeg ved ikke hvordan jeg skal starte men må bare prøve.

det startede med at da jeg var lille blev jeg mobbet i skolen pga. jeg er overvægtig. det stod til i flere år og havde kun meget få venner. var heller ikke særlig social.
da jeg skulle til at gå i fjerde klasse flyttede jeg skole og jeg fik nogle venner på den skole. dog var der mange der ikke kunne lide mig pga. jeg var overvægtig. Havde ikke
særlig mange venner, men havde da nogle. det begyndte at gå bedre i skolen og jeg fik flere venner fra andre klasser og andre skoler. men alligevel havde jeg det ikke
særlig godt i skolen, så pjækkede nogle gange og lod som om jeg var syg. så faldt jeg og brækkede benet og var ikke i skole i lang tid pga. jeg gik på krykker og der var
glat. da jeg kom tilbage til skolen blev jeg holdt lidt udenfor og de anre havde dannet små ''kliker''. så begyndte det at gå bedre og mine forældre blev skilt. min far
flyttede hen i min onkels lejlighed som var langt fra mig og min mor og mine 4 søskende. vi kom og besøgte ham hver 2 weekend og det var hårdt ikke at se ham særlig tit.
jeg begyndte at skændes meget med min mor og storesøster der er 2 år ældre end mig. min far fik en lejlighed der lå tættere på min mor og min skole så jeg flyttede på
en måde halvt hen til ham. jeg boede ved ham hver anden uge. i hans lejlighed var der kun 2 værelser så jeg skulle dele med min søster. jeg skændtes stadig meget med min
mor og søster og jeg flyttede helt hen til min far så jeg var ved min mor hver anden weekend. min søster flyttede også halvt hen til min far. hun kalder mig mange grimme
ting som, kælling, bitch, og alt sådan noget. min far fik så en kæreste som er russer. hun har boet i danmark over 20 år. hende boede vi så nærmest ved i lang tid. vi sov ved
hende de fleste dage i ugen. jeg kunne ikke særlig godt lide hende for det virkede slet ikke som om hun kunne lide mig. jeg snakkede med min far om det. han sagde at
det kunne hun godt. det troede jeg ikke helt på. så begyndte min mor og far at blive rimelig meget uvenner så de skændtes meget. min mors kæreste bor i egypten og kommer
også derfra. Min mor har en rygskade så hun kan ikke klare at arbejde som særlig mange ting og hun vil selvfølgelig gerne arbejde med noget som hun kan lide. derfor tog
hun til egypten for at lære arabisk og blive tolk. hun boede så ved hendes kæreste. så mig og 3 af mine søskende bor ved min far nu og han er flyttet i et stort hus som han
lejet. min storebror er flyttet hjemmefra da han er 19 år. min mor var hjemme for et stykke tid siden for at tømme hende hus pga. hun havde solgt det for hun bor jo i
egypten og hun kommer måske ikke tilbage og bor i danmark men kommer kun og besøger os. i den uge hun tømmede huset i var mig og mine søskende ved hende. det var
dejligt at se hende igen. så tog hun afsted igen og det var meget hårdt. jeg snakker med hende på SKYPE næsten hver dag og vi har begge mic. så vi kan snakke istedet for
at skrive. min lillebror på 4 græder nogle gange fordi han savner vores mor. det samme gør min lillesøster på 7. min storesøster har aldrig rigtigt haft et godt forholdt til
mor så hun er faktisk ligeglad. min mor savner også os utrolig meget og græder tit. jeg græder også meget tit. tit når min far kommer hjem for arbejde er han træt og lidt
småsur. min elskede hest som jeg elskede virkelig højt er blevet solgt fordi min far ikke har råd til at have hende. det er virkelig hårdt.

Jeg ved virkelig bare ikke hvad jeg skal gøre længere. det er så hårdt ikke at se sin mor som man elsker helt vildt højt.

kan snart ikke klare det længere.

i må virkelig undskylde det blev så langt, men skrev hvad jeg føler ...

Signe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mit liv
Kommentér på:
Mit liv

Annonce