{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
630 visninger | Oprettet:

snydt af egen lillesøster!! {{forumTopicSubject}}

Opretter dette emne ( det er en sand historie ) for at høre hvad i ville havde gjort hvis i var i min situation??

Har en lillesøster, der har købt min kieffer excellent kür sadel for nydeligt men som hun IKK har betalt alle pengene på. Det er ca 4 uger siden . Hun har kun overholdt 2 af afdragene og sadlen har hun fået og som er blevet omstoppet hos sadelmageren så den passe til hendes hest. ( Så den er næsten ubrugelig for mig nu ) Derefter har jeg rykket hende flere gange for det sidste beløb hun skylder, også fordi jeg kan se hun har købt en masse på udsalg og herinde på HG som hun har oprettet et fotoalbum på. Pengene får jeg bare ikke. Hun kommer med en masse undskyldninger og nu har hun sat mig på hendes filterliste så jeg ikke kan kontakte hende mere herinde.

Kender hende så godt at jeg ved hun kunne finde på at snyde mig for det sidste beløb , så ved ikke hvordan jeg skal forholde mig til det?? Har mest lyst til at afbryde kontakten til hende. Har gjort så meget for hende og hun har haft sin hest opstaldet hos mig et år uden at betale hverken opstaldning, foder, hø eller halm hun også nægter dengang vi boede til leje på en gåt. Så føler mig temmelig røvrendt efterhånden

Skulle lige lette min frustation...Håber det er ok

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  snydt af egen lillesøster!!
Kommentér på:
snydt af egen lillesøster!!

Annonce