{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.118 visninger | Oprettet:

Snydt i handel {{forumTopicSubject}}

Hej HG..
Jeg står i en lidt kedelig situation, og håber lidt på nogle gode råd smiley

Jeg købte 2 sadler af min veninde og lånte hende nogle penge oveni, for at hjælpe hende lidt med økonomien, selvom der før har været bøvl med at få penge tilbage når hun skyldte..
Hun lovede mig højt og helligt at jeg ville få pengene tilbage til d. 1 september, men det var der selvf også bøvl med igen..
Men det er jo så til dels min egen skyld.. Men det større problem ligger i, at de 2 sadler jeg købte, dem lovede hun at hænge ude i min stald.. Efter et par dage har hun været her og hænge den ene sadel.. Jeg spørger så hvor den anden sadel er, men hun påstår at hun har hængt dem begge i stalden (hentydende til at den anden nok er blevet stjålet)..
Jeg får så af vide fra anden side, at hun har solgt den anden sadel efter jeg har købt den, dvs solgt min sadel til en anden..
Jeg siger selvf til hende at jeg vil have mine penge tilbage for sadlen, men hun benægter at have solgt den og siger stadig at hun har hængt den ude i stalden med den anden sadel..
Nu er det så sådan at jeg har fået en kopi af de beskeder hun har skrevet med køberen af sadlen, og jeg har snakket med køberen, som fortæller adressen hun har hentet sadlen på osv osv..
Så der er ikke så meget vivl mere, men min "veninde" påstår STADIG at det er løgn, og vil ikke give mig pengene tilbage..
Jeg har sagt til hende at jeg vil gå til politiet, og er det ikke hvad jeg bør gøre i denne situation?

Det er godt nok rigtig træls hvis det skal gå den vej smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snydt i handel
Kommentér på:
Snydt i handel

Annonce