{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.021 visninger | Oprettet:

Snydt i handel {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen!
Nu er jeg blevet snydt i en handel herinde (heldigvis første gang det er lykkedes nogen at snyde mig) men jeg ville lige høre jer til hvad i mener.

Jeg sender for snart 14 dage to dækkener til en herinde fra, som så ville sende mig en B&T hals samt overføre 200 kr. Vi aftaler at sende samme dag og hun ville overføre pengene.
2 dage efter skriver jeg så til hende som hun har sendt og overført, hvor til hun svarer at hun desværre fik sendt for en dag for sent og valgte at lægge pengene i en kuvert i pakken i stedet for at overføre. Fint nok.
Da det så efter 4 dage stadig ikke er kommet skriver jeg til hende at jeg endnu ikke har modtaget noget, det undrer hende, men vi giver det et par dage mere. Da det endnu ikke er kommet skriver jeg så til hende igen, og hun erkender hendes fejl, hun har sendt som brev, og det må være blevet væk i posten. Hun skriver så at hun vil sende mine dækkener retur til mig, og vedlægge de 100 kr som jeg jo brugte på at sende dem til hende i første omgang. Jeg bad hende sende et T&T nummer på det, så jeg kunne følge det, hun ville sende i torsdags, men blev forhindret, så det blev udsat til fredag, men har endnu ikke modtaget T&T nummeret, og har skrevet til hende i dag og rykket efter det, men nu svarer hun pludselig ikke.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snydt i handel
Kommentér på:
Snydt i handel

Annonce