{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.656 visninger | Oprettet:

Snydt i handel!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Hvor mange herinde bliver snydt i deres handler?
Er selv i gang med en handel herinde, hvor penge osv er overført.
Har spurgt vedkommende sidste uge om den er sendt, med et ja svar retur.
Har igen spurgt hvad der lige sker med den pakke, men der bliver ikke rigtigt svaret.

Heldigvis for mig har jeg taget screenshots af vores beskedsamtaler, og vil en af de nærmeste dage henvende mig til admin, da vedkommende har rigtig mange ting til salg. Og er personen kun ude på at snyde skal det bare stoppes.

Ja jeg synes sq det er træls med de uærlige mennesker nu til dags, og her eftertiden handler jeg kun hvor jeg kan afhente varen!!

Bare lige et surt opstød smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snydt i handel!!!!!!
  • #1   25. sep 2012 Er også selv blevet snydt et par gange.. Det er forfærdeligt, at folk ikke kan være ærlige, og bare sende de skide ting!

• #2   25. sep 2012 Jeg har (heldigvis) aldrig oplevet at blive snydt herinde smiley

• #4   25. sep 2012 Jeg har også prøvet at blive snydt, næsten da jeg var startet med at handle herinde..

Hade overført 500,- 2 dage efter blev hendes profil slettet, admin kan ikke hjælpe, banken kan ikke trække dine penge retur når du har overført privat til privat det bliver antaget som en handel face 2 face mellem 2 private, altså ikke noget banken kan gøre noget ved når det ikke er et firma der har trukket pengene.

Politi anmeldte personen men har naturligvis aldrig hørt noget videre..
    Så TRÆLS! Man skal være om sig..

• #5   25. sep 2012 Ja det er rigtig øv når man ikke får sine ting.
    Og hænge personen ud er jeg ikke vild med, så starter lige med at høre admin hvad de siger til det.

• #6   25. sep 2012 jeg har os overført penge den 13-9-2012 og jeg har heller ikke modtaget og få os af vide de er sendt alle beskeder er gemte

• #7   25. sep 2012 Så lærte du det.

• #8   25. sep 2012 Har selv prøvet at blive snydt dette varet over 2 mdr og gik til admin men de kunne intet gøre... Jeg havde heldigvis hendes adr så slog hende navn på på krak og fik fat i et nummer og kimet dem ned, og fandt person på fb og skrev derinde ... Til sidste sagde jeg at jeg ville få til politet og anmelde det... Skal sige det handlet om en sadel jeg havde betalt for,... Til sidste efter 2 1/2 mdr kom sadlen til mig men hun svaret aldrig tilbage

• #10   25. sep 2012 har handlet flere gange herinde - både solgt og købt - og er ikke blevet snydt - har dog prøvet at det tog lidt tid inden varen kom - men har faktisk altid været tilfreds og håber dem der har købt af os også har været det - har fået flere tilbagemeldinger fra tilfredse købere.

• #11   25. sep 2012 Jeg ville finde personens nummer og blive ved at ringe, og sige du vil dukke op på adressen smiley

• #12   25. sep 2012 Jeg har kun prøvet det hvor det har været byttehandel. Sendte glad en spritny trense afsted (lækker kvalitet, købt i England). Modtog aldrig noget retur, kimede snyder ned men uden resultat, brugeren blev slettet kort efter.
    I handler med betaling har jeg heldigvis altid haft heldet med mig smiley Men det er da min opfattelse, at der er kommet flere og flere bedragere til smiley

• #13   25. sep 2012 Har jeg aldrig prøvet. Har altid været tilfreds, og for første gang prøver jeg nu selv og sælge noget.
    Jeg kunne bare ALDRIG få mig selv til sådan noget. Hvor lavt kan man dog synke.. Håber de fleste herinde er slettet.

Da jeg skulle sælge mine marsvin, henvendte der en "familie", men det eneste de ville have var buret, da det var kæmpe. DE VAR EFTERLYST AF POLITIET FOR AT VÆRE SVINDLERE! De ville bare aflive mine marsvin og sælge tingene.. Nu er de endt i en familie (har været og besøgt dem), med mange andre marsvin, børn og græs i haven! smiley

• #14   25. sep 2012 Har prøvet det bare modsat, solgte en sadel i 2 afdrag (ja naivt ved det) efter 1 afdrag fik de sadlen og skulle så 3 måneder senere betale 2 halvdel.. Men ingen penge og ingen besked..
    Da der endeligt blev svaret fik jeg en masse historier om ulykker osv og man ville ophæve handlen.. Jeg ville dog ikke tage sadlen retur efter flere måneder, tilbød dog retur mod nogle af pengene.. Nej så ville de betale, men kunne så først senere, hvilket jeg var nød til at sige ja til.. Man lovede at man altid var ærlig og bla bla ..
    Men igen ingen penge, et par dage over tid skrev jeg at jeg følte man var ude på at snyde, og pludseligt var de lige overført men ville blive trukket retur fordi jeg ikke skulle beskylde dem for snyd smiley
    Pludseligt var den ikke pengene værd og jeg ved ikke hvad (hvis man mener det venter man ikke 5 måneder) og så ville de sende sadlen retur, trods den tydeligvis havde lidt skade mens de havde haft den..
    Men ingen sadel, det havde de ikke nået, skrev så at det så måtte vente, for jeg stod og skulle rejse og kunne ikke modtage..
    Men har aldrig modtaget sadlen retur og ej hellere pengene.. At folk vil være så sleske, håbet de har en virkelig grim smag i munden

• Mynte
    VIP
    Mynte Hjælpe-administrator

Følger: 6 Følgere: 23 Heste: 5 Emner: 194 Svar: 4.163
    #15   25. sep 2012 Det er ikke tilladt at bede om en pb med navn, da dette anses for udhængning.

• #16   25. sep 2012 jeg er desvære også blevet snydt her inde og har flere gange prøvet at få hende stemt ud for snyd men der sker desvære ikke noget. kan se hun bare handler vider. og så længe at der ikke bliver gjort noget vil de bare forsætte med at snyde. så hvis det er muglig selv at hente de sager man køber vil det nok være best for der er ingen hjælp at hente her inde.

• Mynte
    VIP

#17   25. sep 2012 Hvis i er blevet snydt, så bedes i henvende jer til kontakt/support nederst på siden.

Udstemmer er annonyme, disse hjælper kun i forbindelse med, at i også skriver til kontakt med jeres sag, så der kan komme facts på bordet.

• #19   25. sep 2012 Ha ha opdagede lige at hende der snød mig har lavet en tråd om hvor meget andre snyder.. Sorry det er da til grin, så selv om det var en ældre tråd kom jeg til st kommentere

• #20   25. sep 2012 Nu har jeg ikke lige taget mig tiden til at læse alt det folk har skrevet. Er også blevet snydt herinde, så handler konsekvent kun herinde hvis det er ting jeg kan hente personligt. På den måde ser man at tingene er af den kvalitet som lovet og man betaler ikke for noget man ikke modtager.
    Når det så er sagt så sys jeg du skal politianmelde når du har beskeder fra hende. Jeg snakkede med en politimand om det hele og når man har SMS'er lignende så kan man snildt politianmelde for sådan noget skal stoppes. Har hørt om mange der bliver snydt gentagne gange herinde

• #21   25. sep 2012 Køber aldrig på en måde hvorpå jeg kan blive snydt smiley Så behøver man ikke bøvle med det - stoler ikke på folk jeg ikke kender men trist at folk er sådan.

• #22   26. sep 2012 Nana
    det gjorde jeg skam også, og det er snart et år siden og der er ikke sket vider .ved godt at i ikke står til ansvar for mislykkede handler her inde .men hun er også blevet politiandmeldt. trods det er der stadig ikke sket noget. det syntes jeg er øv. for hvis jeg nu skrev hendes navn nu ville jeg blive froste med det samme.
    det er skam bare så hun ikke gør det igen og igen

• #23   26. sep 2012 Man kan ikk få sin bank til og trække pengene tilbage desværre.

Admin smider dig folk ud herfra hvis der forligger bevis på de har snydt.

Jeg har heldigvis været så heldig og have super mange rigtig gode handler herinde. Ikke blevet snydt endnu herinde i hvertfald men de fleste gange så køber jeg kun ting her i nærheden. Dog har jeg købt fra Jylland nogle gange har heldigvis fået det hver gang

• #24   26. sep 2012 Jeg ville købe en hesteklipper. Hun blev ved med
    At sige pakken var sendt. Og så fik hun den tilbage fordi det var en forkert adresse og blsblabla.. Så troede jeg hende med at melde det og så vupti så fik jeg min klippet efter 2dage;-)

• #25   26. sep 2012 Når jeg handler vil jeg altid jhave sælgers fulde adresse og det nummer der kan googles på adressen... hvis ikke nummer og adresse stemmer overens, aflyser jeg handlen... på den måde kan jeg altid finde sælger igen... har før måtte få en til at besøge en på adressen for at få udleveret de ting der skulle være blevet væk i posten (sendt som pakke så den kunne "spores" men nummeret eksisterede ikke)
    Og en gang var det nok jeg skrev herinde at jeg var blevet snydt ved at jeg endnu ikke havde modtaget... 1 døgn efter kom postmand Per med min fine trense :O)

Så fremover så sørg for at få fulde navn og adresse på sælger og vær ærlig og sig det er for at du kan opsøge vedkommende hvis ikke tingene dukker op...

Jeg opsøger gerne på andres vejne, hvis sælger er gjort opmærksom på det ved handlens indgåelse :O)

• Mynte
    VIP

#26   26. sep 2012 Rikke h jeg kan ikke svare dig hvorfor der ikke er sket noget i den konkrete sag. Men det kunne forestilles, at du var den eneste der skrev til kontakt, og at der ikke var beviser nok i den ene sag til at kunne smide vedkommende ud fra siden. Eller at der har været et teknisk problem og din besked ikke kom igennem til admin. Eller en helt tredje ting.

• Mynte
    VIP

#28   26. sep 2012 Pigen med Pintosvesken, det er rigtigt, at HG ikke spærrer IP'er. Dette skyldes bla. at man jo bare kan bruge en anden pc eller internetforbindelse, der giver en en ny IP. Samt, at der er mulighed for at man blokerer for at en anden person kan bruge siden fra denne IP i fremtiden. IP er åbenbart ikke noget permanent, og kan blive genbrugt i internetverdenen, når en anden person ikke længere bruger denne IP.

• #29   26. sep 2012 ja jeg ved ikke hvad der er sket men ved er er 2 andre der også er blevet snydt af hende her inde. og har haft fat i 2 personer som nok skulle gå vider med det. men ja der er ikke sket vider. øv øv selvom polititet også er indover. det er desvære alt for mange uærlige folk der udnytter at der ikke sker dem noget her inde. det må vi niok bare indse

• #31   26. sep 2012 Meld svindlerne til politiet!
    jeg skal også i retten i næste måned, fordi jeg blev snydt ved køb af sadel.
    Det viste sig at der var mange der havde købt den sadel uden at få den tilsendt, så politiet tog sig af svindleren.
    De fandt ham selvom jeg kun havde hans brugernavn på guloggratis.dk. Hans mobilnr var hemmeligt og jeg havde ikke fået hans adresse.

• Mynte
    VIP

#32   26. sep 2012 Lehnskovsheste - nej ikke til os, men til kontakt (dvs big admin)

Mht. at varen ikke er som beskrevet, så blander HG sig ikke i dette. Men får man ikke sin vare/penge, så er man velkommen til at skrive til kontakt, så ser admin på sagen og brugeren bliver under omstændigheder slettet fra HG.

• #33   4. okt 2012 Jeg blev snydt, jeg sændte et lækkert underlag og en hut + bandager, som skulle være i bytte for en virkelig nice trense i str. full... Jeg modtager et hjemmelavet næsebånd i str shetland, og jeg skriver så til personen jeg byttede med, uden held, og jeg skrev mange gange! - men ingenting skete - så jeg blev bare rigtig gal, men kunne intet gøre.

• #34   3. apr 2013 er også blevet snydt med handel med min pony. jeg købte ham af en rideskole som også har heste til salg, og han blev dyrlægetjekket og han gik igennem så ser jeg at han har en bule og spørger hvad det er (hendes mand der dyrlæge) og han svarer at det bare er en bule. jeg var 12 og min forældre ved intet om heste så jeg sagde bare okay. vi brugte så min børneopsparing på at købe ham (35.000). og her nogle år efter så er han på prøve hos en der går der ude på rideskolen og der siger dyrlægen så at det er skimmelkræft. så nu står jeg med en pony jeg ikke kan sælge og han koster kun 12.000 nu smiley

• #35   3. apr 2013 så det er en træls en smiley

Kommentér på:
Snydt i handel!!!!!!

Annonce