15. jan 2005 Følger: 28 Følgere: 25 Heste: 1 Emner: 169 Svar: 443
Smerte! -Blev løbet ned.stakkel dipsy! Smerte! -Blev løbet ned.stakkel dipsy!
I dag da jeg var færdig med at ride på Dipsy og sådan sprang jeg ned fra Dipsy og åbner så vi kunne komme ned. men i det jeg trækker Dipsy ud springer han sidelæns over et eller andet og rammer så på de "pinde" som lukker ride banen og går panik, han sætter i galop og kommer til at træde på mit højre ben.. jeg falder og Dipsy fortsat ned til stalden..
Jeg kunne ikke komme op og stå og prøver at kalde på hjælp men de som var på ride skolen sad bare inde i rytterstuen så de hørte mig ikke.. jeg prøvet at ringe til min mor, hun tog den ikke... jeg prøvede flere gange uden held.. så prøvet jeg vores hjem nummer også uden held! jeg gik fuldstændig panik og prøvet så at ringe til min ride lære som ikke bor så langt fra rideklubben.. men hun tog den heller ikke.. jeg gik fuldstændig panik og begyndte at hyper vintalere.. Det var meget ubehageligt!!
Endelig kom der en ud fra rytter stuen og så Dipsy som bare stod og kigget efter mig som ikke kom
De begyndte at kalde på mig, men jeg kunne ikke svare.. Der gik ikke mere end maks 1 minut før de fandt mig.. De ringet til mine forældre og så kom min papfar og hentet mig.. Jeg kom på skadestuen.. jeg fik af vide at såret kun var overfladisk.. jeg blev kørt ud til Dipsy og jeg gik ud for at snakke med ham så han ikke skulle tro jeg var sur, for han kunne jo ikke gøre for det...
Jeg kan godt gå på mit ben nu men lægen sagde jeg skulle holde det i ro for at hævelserne kunne gå væk...
jan 2004
Følger: 79 Følgere: 79 Heste: 3 Emner: 165 Svar: 2.466
jan 2005
Følger: 28 Følgere: 25 Heste: 1 Emner: 169 Svar: 443
-Men det er SÅ typisk mig
aug 2005
Følger: 146 Følgere: 132 Heste: 13 Emner: 77 Svar: 1.921
jul 2005
Følger: 155 Følgere: 148 Heste: 2 Emner: 153 Svar: 1.775
Smerte! -Blev løbet ned.stakkel dipsy!