{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
245 visninger | Oprettet:

er der inge nhjælp til mig? {{forumTopicSubject}}

lige præcis er der ingen hjælp til mig.
er desværre løbet ind i kæmpe problemer synes jeg selv.
det hele startede med at jeg mistede to venner sidste år i en motorcykel ulykke. allerede den gang tabte jeg lidt modet på livet.
så har for et halvt år siden fik jeg slået to nakkehvirvler skæve af en hest der slog mig ned bagfra. og har højre nervebane i klemme, og kan derfor ikke se eller hører på højre, og pga den smerte det gør danner hjerne ret meget bedøvende væske så jeg har svært ved at huske ting, plus at der komer ubalance i stofferne i hjerne og jeg så kommer i høj risiko for en depresion.
oven i det hele døde en af mine kærer venner af influenza, for et tre uger siden, han blev kun 19 år.
jeg spurgte min læge om jeg ikke kunne komme i behandling for depresion eller få noget psykolog hjælp da jeg nu føler at je gpå ingen måder kan klarer livet mere ogtuder over de mindste ting.
nej sagde min læge sådan noget er jo kun for folk der har brug for det...
jeg kommer hjem og fortæller min kæreste hvad der er sket og hvordan jeg har det hvorefter han siger tror bare at spiller hypokonder så din hjerne tror alt det. så ingen støtte fra hans side... og nu er det så gået ud over min nattesøvn.. kan på ingen måder sove selvom jeg er hamrende træt.
undskyld det blev lidt langt, men blev simplehent nødt til at komme af med det

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er der inge nhjælp til mig?
Kommentér på:
er der inge nhjælp til mig?

Annonce