At blive 'smidt' ud!/; {{forumTopicSubject}}
Undskyld det er lidt langt.
Jeg har kendt to personer, den ene har jeg kendt siden hun var FÅ timer gammel. Min mor og hende er bedsteveninde og har altid været det.
Vi var uadskellige ind til 5klasse, hvor JEG flyttede skole.
Alt det vi havde blev ødelagt. Vi var kun sammen når vores forældre var sammen.
Hende kalder vi X.
Jeg gik i klasse med den anden fantastiske person, hun blev hurtigt en del af mig.
Hun vidste ikke at X eksisterede.
Det var perfekt.
Lad os kalde hende Y.
For et år siden, sov jeg sammen med X, vi havde intet at lave. Så vi tog til stævne hvor Y red. (det skal siges at X er bange for heste!)
Men vi sad så at snakkede med Y, det var rigtig hyggeligt. De fik hinandens numre, kort efter var de hinandens 'alt'
I 8 klasse (den vi går i nu) begyndte X på min og Y' skole, hvor hun skulle gå i A klassen, vi gik i B.
De blev hurtigt hjerteveninder, var sammen hver onsdag. Sov sammen næsten hver weekend.
Jeg har ikke noget imod at de er gode venner overhovedet (;
Igår spurgte jeg så om jeg måtte komme hjem til X idag for at være sammen med X og Y.
X svare så at for dem måtte jeg gerne, men hun skulle lige spørge sin mor!
Jeg accepterede det, men intet svar har jeg fået endnu!
X' mor var fuld?
Men det værste af det hele er at X og Y har sovet sammen torsdag til fredag, fredag til lørdag. Lørdag til søndag, søndag til mandag.
(altså denne weekend)
Imorgen skal X og Y hjem og spise ved mig, fordi x' mor og min mor skal snakke sammen.
Jeg var rigtig glad, men nu føler jeg mig virkelig smidt ud. Jeg syntes slet ikke det er sjovt at de skal hjem og spise ved mig, når det er sådan at jeg ikke kan komme ned til dem.
I sommerferien var jeg i Tyrkiet med X min familie og hendes. Det var utrolig hyggeligt 14dage, vi aftalte at vi skulle til at ses oftere, men nu er det bare sådan at vi har været RIGTIG sammen 1 gang siden sommerferien.
Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, jeg syntes slet ikke det er sjovt mere /;
jun 2008
Følger: 40 Følgere: 44 Heste: 4 Emner: 565 Svar: 5.168
jul 2007
Følger: 64 Følgere: 123 Heste: 6 Emner: 315 Svar: 2.342
Kan ikke rigtigt komme på andre idéer, men kan forstille mig hvordan det føles at blive "holdt udenfor".
jun 2008
maj 2008
Følger: 42 Følgere: 46 Heste: 2 Emner: 259 Svar: 5.411
jun 2008
Min mor er rigtig sur på dem, da hun syntes det er unfair.
jan 2008
Følger: 23 Følgere: 81 Heste: 3 Svar: 612
Hvis din mor er sur på dem, som du siger er det jo en fordel.
Men det kan jo være at hun ikke synes det er "fornuftigt", så sig at du gør det for at prøve på at få dem til at indse, hvor trælst du synes det er(:
At blive 'smidt' ud!/;