572 visninger
|
Oprettet:
Smidt ud {{forumTopicSubject}}
Er der nogen af jer der er eller har prøvet at blive smidt ud af skolen?
maj 2006
Følger: 21 Følgere: 24 Heste: 4 Emner: 139 Svar: 5.109
mar 2009
Følger: 99 Følgere: 99 Heste: 1 Emner: 93 Svar: 431
maj 2006
Følger: 21 Følgere: 24 Heste: 4 Emner: 139 Svar: 5.109
de mente jeg havde for meget fravær, selvom jeg kun havde haft fem dage på tre måneder.
okt 2007
Følger: 215 Følgere: 183 Heste: 8 Emner: 52 Svar: 1.656
*Kigger op på glorien*
Haha ..
Ej, jeg er bare iik den som laver ballade eller gør noget som man kan blive smidt ud af ..
mar 2009
Følger: 98 Følgere: 102 Heste: 6 Emner: 531 Svar: 1.757
Der var en pige på skolen som ingen rigtig kunne lide, men hun var kæk nok. Hun gik i min lillesøster parallelklasse. (Min søster er et år yngre end mig) De var blevet sure på hinanden af en eller anden grund. Kan sku ikke helt huske hvorfor, men hun var gået ned på kontoret for at sladre, så min lillesøster kom ned på kontoret.
Min søster skriver så til mig bagefter, og der har jeg idræt. Sjovt nok ikke noget tøj med, så jeg kigger kun på. Men jeg gik helt amok overfor hende tøsen og svinede hende til over sms med ting, som at hun var løs på tråden og alle de ting, hvilket hun jo var.
Pludselig mens de andre er i gang med spydkast og jeg sidder på en bænk sammen med de andre der havde 'glemt' tøjet den dag, dukker den kommende inspektør op ude på banen. Hun skulle bare have mig ned på kontoret med det samme og det var bare NU! Så der sad jeg super cool med tyggegummi i munden og var kæk over for hende inspektøren og hun sadge at hun egentlig ville smide mig ud for grov mobning osv, og at det ville blive skrevet i min elevmappe.
Men jeg var pisse ligeglad, for jeg gik i 9. klasse og skulle snart have læseferie og vidste at hun ikke ville smide mig ud, når jeg var så tæt på at afslutte skolen. ö
Men jeg er bestemt ikke stolt at det i dag og fortryder måden jeg gjorde det på, men fortryder ikke at jeg beskyttede min lillesøster overhovedet. Ingen skal gøre nogen af mine søskende fortræd på nogen måde.
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.269
men bestytter måske ikk lgie sin lille søster ved og svine en anden person til på det groveste gør dig jo ikk bedre end hende pigen især ikk fordi du var ældre.
Derud over nej er aldrig blevet smidt ud er selv droppet ud hvis der har været noget...
mar 2009
Følger: 98 Følgere: 102 Heste: 6 Emner: 531 Svar: 1.757
Det var overfor inskeptøren jeg forsvarede hende, da den sag slet ikke var hendes skyld, men en anden en fra min søsters klasse. Men det var jo hende der kaldte min søster noget bare fordi hun var veninde med hende der egentlig var skyld i det hele. Og hun blev også kaldt alt muligt grimt.
Gider heller ikke at forsvare mig nu, for jeg fortryder egentlig ikke at jeg gjorde det som sådan, men jeg fortryder jeg ikke greb det anerledes an.
Men altså det kan jeg jo godt se nu hvor jeg er ældre og har mere erfaring.
Længere er den ikke.
Smidt ud