Har aldrig tid til mig selv :( {{forumTopicSubject}}
Ja som overskriften lyder føler jeg aldrig jeg har tid til at slappe af.
Jeg har boet hos min kæreste i høje tåstrup det sidste år men er flyttet lidt hjem til min mor igen, som bor i Hareskov.
Jeg har mine heste i Kirke Værløse/Egedal og har mine rotter hos min mor.
Jeg føler at jeg fiser frem og tilbage mellem høje tåstrup og Hareskov, bruger aaalt for lang tid på at sidde i bus.
Min kæreste bliver ynkelig hvis han ikke ser mig hele tiden, så er nødt til at være hos ham hver anden dag, men det ender ofte med at jeg sover der næsten hver dag.
Når jeg så er hos ham sidder jeg hele tiden og tænker på min mor og mine rotter og at jeg burde være noget mere der og tnker på hvad tid jeg skal tage afsted næste dag for at være mest muligt hos hende, inden jeg skal afsted til Høje tåstrup igen om aftenen.
Når jeg så er hos min mor har jeg 5 opmærksomhedskrævende rotter som alle skal ud af buret, og kan ikke komme det samtidig da nogle af dem ikke kan sammen + at drengene ikke skal blandes med pigerne. De får så lov at løbe rundt af to hold, et par timer hver. Oveni det skal de hver især have deres helt egen tid med mig hvor det er dem det drejer sig om. Ellers bliver de fornærmede.
Så når jeg endelig er hos min mor,handler det hele om at planlægge hvordan jeg skal give rotterne opmærksomhed for at jeg kan få mest muligt tid med min mor og nå ud tiil min heste.
Så når jeg så sidder med min mor tænker jeg på hele tiden hvornår vi skal køre for at jeg kan nå at få tid med hestene, å tilbage og hygge med min mor igen og nå tl Høje Tåstrup til min kæreste.
Udover dette har jeg nogle venner og veninder som også presser på hele tiden fordi de selvfølgelig også gerne vil se mig engang imellem, men jeg kan aldrig presse tid ind til dem også uden at det stresser mig endnu mere.
Jeg føler mig så stresset, min kæreste, min mor, mine heste, mine rotter og mine venner vil hele tiden have noget fra mig som jeg ikke kan give dem 100% og føler bare hele min dag går ud på hvad jeg skal om en time mens jeg går og håber på min mobil ikke ringer fordi der er nogle som vil mig noget.
Har helt overvejet at skille mig af med min mobil fordi jeg ikke kan overskue at folk kontakter mig hele tiden, men det går jo ikke rigtig og så vil kontakten til mine venner også blive cuttet og det er jo ikke det jeg ønsker. Vile bare ønske døgnet havde nogle flere timer.
Og så skal det siges at jeg ikke laver noget, jeg får kontanthjælp, så der burde jo være tid nok, men det er derbare ikke. Tør ikke tænke på mit stressniveau hvis jeg endag skal ud og have et arbejde.
Havde lige brug for at komme af med det, da der lige er en af mine venner der har spurgt om jeg ville komme hjem til ham imorgen, måtte jo desværre sige jeg ikke havde tid. Det var bare som om det var dråben, kan ikke tage at der er flere mennesker som vil have noget fra mig..
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 53 Heste: 17 Emner: 357 Svar: 4.808
feb 2008
Følger: 27 Følgere: 31 Heste: 4 Emner: 260 Svar: 2.359
feb 2007
Følger: 34 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 205 Svar: 2.428
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 461 Svar: 2.748
Mine rotter har været hos min kæreste, det gik ikke, de måtte ikke komme ud af buret, desuden bor vi i en lille etværelses, og har i forvejen en ilder så der er ikke plads til flere dyr (Mine rotter har jo gigantiske bure :D)
Men ja det ville være lettere hvis det kunne lade sig gøre.
Må også tage en snak med kæresten. Lige nu sidder jeg i hans lejlighed, bliver hentet af min mor omlidt. Vi skal ud og handle fordi hun rejser til sverige i en uge, så jeg skal have noget at spise. Skal ud til min heste for har ikke haft tid til at være der i 4 dage nu og så skal jeg til dyrlægen med en rotte. Og min kæreste jhar netop sagt han skynder sig at tage fri fra arbejde for at tage med mig til alt detder.. problemet er bare at han ikke kan med min mor så det bliver en meget svær og ubehagelig situation for mig at skulle alt det med både min mor og ham.. istedet for jeg bare kunne slappe af med min mor.
Og hvis jeg siger til ham jeg gerne vil gøre de her ting sev uden ham så bliver han fornærmet og giver mig vildt dårlig samvittighed
aug 2008
feb 2007
Følger: 34 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 205 Svar: 2.428
feb 2008
Følger: 27 Følgere: 31 Heste: 4 Emner: 260 Svar: 2.359
sep 2006
Følger: 33 Følgere: 35 Heste: 4 Emner: 69 Svar: 1.668
Din kæreste må også lære at det hele ikke kun handler om ham, og at du har brug for at lave andet end kun at være sammen med ham, han kunne jo evt tage med ud til dine heste, og til mor ?
maj 2007
Følger: 103 Følgere: 99 Heste: 2 Emner: 65 Svar: 1.028
sep 2008
Følger: 260 Følgere: 281 Heste: 1 Emner: 402 Svar: 6.285
Gå tilbage til kun, at se din mor 1 - 2 gange om ugen, det andet er jo også for hårdt, for hun skal også have et liv uden dig!
aug 2008
Han vidste godt han havde været anmasende og undskyldte og var helt indforstået med at jeg selvfølgelig skal have noget tid for mig selv også.
Rotterne skaffer jeg mig desværre ikke af med, de to af dem har jeg haft fra unger og de er gamle og lever hæjst sandsynligt ikke længere end et halvt år endnu, så deg ville være synd at sende dem væk og mit hjerte ville heller ikke kunne bære det :O) Men når de to dør så finder jeg nye hjem til de tre sidste som alligevel bare går som selvskab, jeg har ikke så meget for dem.
Men jeg håber der kommer lidt mere struktur på min hverdag nu efter jeg har haft snakket med Mathias om det hele. Så jeg endelig kan få lidt tid for mig selv.
Må ærligt indrømme at idag var dagen hvor jeg følte at jeg var ved at blive sindssyg, kunne ikke have klaret det særlig meget længeer!
aug 2008
Har aldrig tid til mig selv :(