2. sep 2005 Følger: 212 Følgere: 208 Heste: 11 Emner: 62 Svar: 1.198
Den tid man aldrig får igen {{forumTopicSubject}}
Hey
Nu sidder jeg og ser video af min elskede pony Sizze Bredager fra mit andet sidste stævne som ponyrytter. Hold op jeg savner den tid, tiden med den elskede pony og de dejlige ponypiger. Jeg havde den bedste tid i mit liv, men tænkte aldrig over det dengang. Først nu når jeg sidder og ser tilbage på alt det jeg har opnået i min ponytid, som jeg ikke engang turde drømme om dengang jeg var lille, sidder jeg og tænker over hvorfor jeg aldrig stoppede op og bare nød at ride rundt, på den pony jeg selv har redet op, som er med mig i modgang og medgang. Først til sidst i min ponytid begyndte jeg at tænke over at hver dag med hende var perfekte, på hver sin måde. Nu sidder jeg som storhest rytter, og har fået drømmehesten, den dejligeste vallak, jeg har været så heldig at låne, og alt gik perfekt, og jeg kom ind i det samme igen, med bare at forlange mere og mere, uden at tænke på hver dag med den er en drøm i sig selv. Den blev desværre skadet for 2 måneder siden, den er heldigvis i dag erklæret haltfri. Men hold op de er måneder har fået mig til at tænke igen over hvor heldig jeg bare har en hest og nogle forældre der bakker op om mig. På mandag må han så rides igen og jeg glæder mig som et lille barn. bare det at må skridte ham. Jeg vil aldrig tage min tid med mine heste forgivet igen.
Jeg har heldigvis stadig min pony og nyder nu hver dag at ride rundt på hende og tænke tilbage på ponytiden. Men hold op jeg ville ønske jeg kunne få den tilbage.
Srry kom bare lige til at tænke på det og om jeg er den eneste der har følt man helt glemmer at værdsætte det man har ?
Andre der har følt alt bare er fløjet afsted og glem en i svinget?
mar 2007
Følger: 114 Følgere: 133 Heste: 5 Svar: 6.549
Tænker specielt tilbage på tiden med min gamle pony, Cato-boy, alting var bare sorgløst dengang, havde den perfekte pony, men en skade satte desværre en stopper for vores planer, og han måtte aflives. Savner ham stadig ubeskriveligt meget den dag idag.
Det seneste år har dog været noget hektisk for mig, pga. overtagelse af min søsters hest, salg af min nuværende pony mv., så der har ikke været meget tid til værdsættelse. Men glæder mig til der kommer lidt ro på i 2011, så jeg bare kan nyde de dejlige dyr og de skønne oplevelser.
2011 bliver mit sidste ponyår, dog har jeg valgt at satse på de store heste. Ville ønske jeg kunne låne en lækker pony, men de er ikke til at finde til låns og det bliver nok også for kortsigtet.
dec 2006
Følger: 117 Følgere: 120 Heste: 10 Emner: 383 Svar: 2.300
men ved 100% hvad du mener- vi skal glæde os med dem så længe vi har dem...
sep 2005
Følger: 212 Følgere: 208 Heste: 11 Emner: 62 Svar: 1.198
Men ja alt bliver hurtigt hektisk og pludselig står man og ikke ved hvad der er sket. Håber du finder en pony, ponytiden er bare noget for sig selv, som man aldrig får tilbage, Ponylandstræneren har heldigvis været så sød og har inviteret mig til Sverige med min pony, der må du ride pony til du er 18 år, det er jeg virkelig glad for, bare få den oplevelse og kunne sætte pris på det.
mar 2007
Følger: 114 Følgere: 133 Heste: 5 Svar: 6.549
Dog har vi droppet idéen med ponyen, og ser om vi kan finde en fin unghest. Andet vil vidst være for urealistisk. Så hellere finde en hest hvor planerne kan være lidt mere langsigtede.
sep 2005
Følger: 212 Følgere: 208 Heste: 11 Emner: 62 Svar: 1.198
dec 2007
Følger: 222 Følgere: 215 Heste: 3 Emner: 102 Svar: 735
Den tid man aldrig får igen