{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

Din kærlighed til hesten.. (": {{forumTopicSubject}}

jaaé, for nu at tage et eksempel, når du giver den hest en ordentlig bjørnekrammer hvad mærker du så ? udover den dejlige skønne pels, hvad mærker du så ?

- mærker du bare pelsen..
- føler du at det er et overlykkeligt øjeblik og at du er den heldigste i hele verden at have et sådan fantastisk væsen i nærheden af dig?
-eller noget heeelt andet ?

skriiv ! (:

A & A . smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Din kærlighed til hesten.. (":
  • #1   8. sep 2009 Jeg føler mig tryg...
    Føler jeg kan mærke, at hun krammer mig igen smiley

• #2   8. sep 2009 nok nr. 2... jeg tror faktisk at jeg er forelsket smiley xP

• #3   8. sep 2009 nuurh.. (": kæært (;

• #4   8. sep 2009 jeg føler mig overlykkelig når jeg står og nusser min hest, og den står og nusser tilbage.. det øjeblik er bare det bedste!

• #5   8. sep 2009 At han er det aller bedste jeg har og jeg aldrig får en ven som ham igen - aldrig, Og så får jegogså et rus af rendyrket kærlighed som jeg ved er gengældt og et sug i maven fordi jeg rent faktisk elsker ham mere end jeg elsker noget andet smiley

• #6   8. sep 2009 En indre ro, at være sammen med en god ven..

• #7   8. sep 2009 Når jeg krammer min lille Aladar, så kommer der en helt ubeskrivelig følelse i gennem mig, som jeg bare ikke kan sætte ord på. smiley
    Men det er en rigtig kanon skøn strøm der flyver gennem kroppen, og jeg vil helst ikke slippe igen.

• #8   8. sep 2009
    Føler mig i godt selvskab med en der ikke bliver sur når jeg kalder hende for tykke, en der kan holde mig ud i al den tid jeg har, en der hverken siger bu elller bøh når jeg udsætter hende for alverdens ting. En der altid er der til at snakke med, selv når jeg snakker om noget ligegyldigt og fortæller hende at hun burde lade være med at sove i klatterne for grøn klæder hende ikke. Jeg føler mig i selvskab med en jeg til døden skiller os ad altid vil være ved og en jeg altid kan tage over til hvis jeg har brug for at koble fra, da hun har alverdens tålmodighed og det roligste gemyt der kan få mig til at falde ned på jorden selv når jeg er hidssig.

• #10   8. sep 2009 at være hos min hest kan gøre mig rigtig glad, hvis jeg har haft en hård dag og har meget at tænke på, kan det gøre mig helt vildt glad bare at gå og nusse med hende og ride lidt .. det for mig væk fra alle tankerne fra skolen, internettet osv .. det er virkelig skønt at slappe af, selvom det kun er for et par timer om dagen (: selvom det kan være pisse træls at skulle ud til hesten om eftermiddagen, og man meget heller vil være sammen med vennerne og sidde og nørde, er det bare skøøønt når man endelig er kommet derop ...

• #11   8. sep 2009 vil sige det kommer an på hesten..'
    jeg føler mig foreslket og mere til når jeg står med min hingst, føler mig heldig, føler jeg har vundet i lotto... føler.. årh, det er så ubeskrivelig..

så er der et par andre heste jeg har det med som var de familie.. føler kærlighed men ikke på den svævende helt unikke måde jeg føler med udayan...

og igen er der de heste hvor jeg bare føler hest...

også er der dem jeg ikke kan med på staldgangen men når vi er på ridebanen føler jeg vi har en fed equapagie.. en hvor vi begge arbejder godt sammen og hvor tingene funker... men der mangler ligesom noget....

årh tror der er mange følelser med de dyr der...

• #12   8. sep 2009 jeg ænker bare at man ik kan få en bedre ven<3 for ham kan jeg sku stole på og fortælle alt til:D<3 det er livet! det er som om han krammer igen :D<3

• #13   8. sep 2009 varmen (især når det blæser)
    kan høre hans puls
    og at han måske også syntes jeg er sød smiley

Bliver endnu mere varm og glad når hans ser mig og vrinsker

• #14   8. sep 2009 hvor er I alle søde (":

jeg var ved at give mig til at tude af lykke må jeg nok indrømme.. Jeg elsker ham virkelig mere end noget andet i denne store verden, der virker så uoverskuelig, så mærke hans varme og kærlighed, det føltes som om jeg var forelsket og mere lykkelig end nogensinde.. uha... i;

• #17   8. sep 2009 størling: det er jeg ked af at hører, ja det er utrolig utrolig svær og hård beslutning at tage om andres liv, har prøvet det selv i;

• #18   8. sep 2009 Jeg føler mig tryk, og jeg føler at jeg virkelig gør en forskel, dyret har virkelig brug for mig! Jeg føler mig værdigfuld smiley Jeg er i himlen, ikke midt på en fold :b

• #19   8. sep 2009 Giver aldrig min hest en bjørnekrammer ?

• #20   8. sep 2009 Taschina: Ja, og den får også ros under ridningen når den gør det godt + den bliver passe ordentligt hver dag. Så jeg mener også at jeg viser min taknemlighed. Desuden ved en hest ikke at et bjørnekram betyder taknemlighed.

• #21   8. sep 2009 Ida T: enig, en krammer er ikke ligmed taknemlighed.. den måde man behandler og omgås hesten viser om man har taknemlighed og kærlighed til hesten.. (:

• #22   8. sep 2009 Taschina: Syntes godt nok du giver hesten lidt for meget mennesklige føelser nu. En hest føler slet ikke kærlighed på samme måde som et menneske.

• #23   8. sep 2009 Jeg føler mig vildt lykkelig og føler at jeg er den heldigste tøs på jorden, men efter de tanker kommer der også altid en smule tårer fordi jeg kommer i tanke om at vi kun har indtil næste sommer før vi skal skilles igen.
    Men så længe jeg er hos ham kan jeg føle mig tryg og nyde den tid jeg har og så må jeg tage sorgen når den kommer smiley

• #24   8. sep 2009 Et rus i maven. Nogle gange bliver jeg så fuld af kærlighed at jeg næsten begynder at tude. =)

Kommentér på:
Din kærlighed til hesten.. (":

Annonce