702 visninger
|
Oprettet:
Din kærlighed til din hest? {{forumTopicSubject}}
Jeg må indrømme at jeg ALDRIG vil bytte eller sælge Daðri for noget andet! Virkelig.. Holder så utrolig meget af min hest, jeg ville opgive alt for ham. Kærester, skole, lektier, fester osv.
Er det kun mig der har det sådan? Eller er der andre der har det sådan?
Er der nogensinde en af jer der er blevet bedt om at droppe hesten fremfor kæresten, i så fald hvad valgte du? og hvorfor..
Haha, ja.. Synes bare at Daðri er blevet en stor del af hele familiens hverdag, og ingen af os vil undvære ham.
Der er jo massere af ryttere der sælger deres heste. Ingen kritik der, på nogen måde.. Det er jeg bare for ''pattet'' til
jun 2006
Følger: 33 Følgere: 31 Heste: 3 Emner: 4 Svar: 96
Og jeg vil også opgive mange ting for mine heste, og de kommer i mange forbindelser i første række..
Jeg ville aldrig opgive mine heste for en kæreste! Min kæreste skal kunne accepterer mig som jeg er, og ellers så må han jo gå, så at sige :b.
maj 2007
Følger: 75 Følgere: 88 Heste: 10 Emner: 148 Svar: 1.984
men jeg har også været nødt til at prioritere min eksamen samt at jeg har skullet arrangere begravelse for et nært familie medlem..
og så har jeg ikke været hos mine heste hver dag, men at jeg har kunnet gøre det har også krævet at jeg har haft en masse mennesker til at hjælpe mig og jeg ved at de er blevet passet godt de steder de nu står..
hvis der ikke var mennesker der tog sig af dem, de dage jeg ikke har kunnet så havde jeg selvfølgelig taget ud til dem alligevel..
men ja de er blev nedprioriteret lidt her de sidste måneder, men jeg regner da selvfølgelig med at jeg kan tage ud til mine heste hver dag her når eksamnerne er ovre..
mine ingen tvivl om at de to heste jeg har nu, skal jeg ikke af med..
dengang jeg havde Sif, måtte jeg være hård og sige at det ville/kunne bare ikke gå mellem os, så derfor måtte hun sælges, men efter jeg har fået min nye dreng og stadig har Sifs dejlige følpige så har jeg ikke haft et behov for hverken køb eller salg siden =0)
så det tager jeg som at det er de to det skal være..
jul 2007
Følger: 26 Følgere: 37 Heste: 2 Emner: 12 Svar: 355
mar 2008
Følger: 100 Følgere: 102 Heste: 2 Emner: 7 Svar: 251
Men jeg ville nok ikke droppe mine venner eller kærste bare pga. min hest. Men det kommer an på om du mener at man helt skal undvære den, eller om det bare er sådan at man skal tage sig lidt mere tid til vennerne. Jeg kan sagtens have tid til med begge ting på en gang :).. For når jeg har med heste at gøre slapper jeg godt af, og lukker alt andet ude mens jeg er sammen med hestene, en måde at afregere på?
Jeg har rent faktisk overvaget den tanke med at sælge min hest. Men det er pga. at jeg er ved at trænge til en ny udfordring og gerne vil til at videre. Og jeg bliver nød til at sælge ham, for han er opstaldet på en rideskole så vi har ikke råd til at have to.
Men jeg kan godt blive ked af det ved tanken om at skulle sige farvel til sin bedste ven :'/ -men når man så har fået solgt hesten skal man jo hurtigt ud at finde noget nyt, som man sikkert bliver lige så glad ved. Så jeg har intet i mod at sælge den, for alle skal jo videre på et tidspunkt
Det hårdeste er jo bare at skulle sige farvel, men sådan er det vel med alting, men man kommer jo videre
maj 2008
Følger: 24 Følgere: 27 Heste: 1 Emner: 36 Svar: 61
Jeg mente at hvis din kæreste sagde du skulle sælge hesten, ellers ville han ikke være sammen med dig mere? Ville du så gøre det?
Jeg ville personligt aldrig gøre det! Virkelig.. Så er han ikke det værd. For som du selv er inde på kan der findes tid til begge dele (:
maj 2007
Følger: 75 Følgere: 88 Heste: 10 Emner: 148 Svar: 1.984
mar 2008
mar 2008
- beklager lige alle stave fejlene ;p
Din kærlighed til din hest?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside