Hvor er jeg træt af den hund! {{forumTopicSubject}}
Halløj, min familie er jo den lykkelige ejer af en shæferhund, hun er ca. 9 måneder..
Hun er rigtig sød, og "nem" at have med at gøre, men hvor er jeg dog træt af den!
vi har en anden ældre hund(11 år) som "bare er der" vi er da sammen med ham, men han er der bare og vi nyder da hans selvskab,.
Men så gav min mor min bror lov til at få en hund...
vi havde en pomeranien et par år senere, som blev kørt ned ...
Vi tog så ud og så på det her kuld hvalper hos en af min mors veninder som også har hest... Mor og bror gik ind og kiggede på hvalper, jeg blev i stalden og kiggede på hestene istedet..
jeg sagde ikke et pip om at jeg ville ikke have ansvaret for den hund, det gik så 8 uger, og vi skulle op og hente den, de snakkede og endelig skulle vi hjem,.. hunden skulle sidde foran sammen med Bror, fint med mig.
Da hun begyndte at føle sig hjemme, begyndte min mor og snak om at jeg skulle tage hende med ud i stalden, jeg snerrede bare et jaja, og gik, flere gange har jeg blevet nødt til at binde den og sætte den ind i et rum når jeg lukkede hestene ind, for at den dummernik ikke blev trådt på...
den blev selvfølgelig lukket ud igen,
Da hunden blev gammel nok til at kunne trænes med, begyndte min bror at træne med den, men da han har teenagekvaler, og ikke kune om lørdagen, hvor de trænede, kom jeg til at træne med den, ikke det jeg mest ville, men mor spurgte bare og jeg svarede jaja, dog er det sådan jeg ikke har tålmodighed og overhovedet vilje til det, hunden trak og hev og sled i den åndsvage snor, aat jeg flere gange havde lyst til bare at rykke til, ...
det gik så nogenlunde, men der skete for lidt på det hold, så det ente med jeg endelig fik sagt at jeg ikke ville træne den hund..
Så nu begyndte min mor at træne den.
hunden har stadig ikke lært en skid, selvom vi prøver at lære den noget.
Min bror mener jeg er ond ved den bare fordi jeg er ligeglad med den. Den er der bare og er en plage for mig om morgenen.. min mor tager på arbejde klokken 6.00 bror gør klokken 6.45 og jeg tager afsted klokken 7.30..
flere gange har jeg måtte se bort fra alting, ligefra at den åd mine høretelefoner til min mobil, ipod, og computer..
og fra at den har ødelagt fem figurer af træ..
og nu jeg simpethen holdt op med at snakke med den, når jeg kommer hjem får den bare et blik og så går jeg videre, selvfølgelig ber jeg den om at gå hen og lægge sig, men ellers ingenting..
Jeg er dødtræt af den hund, hun er da meget sød, men jeg gider den ikke, jeg har meget med at forbinde et dyr med et menneske, og jeg hat forbundet hunden med min bror, som jeg ogs gerne vil slippe lidt for...
-Møjdyrene .
okt 2008
Følger: 38 Følgere: 35 Emner: 200 Svar: 2.223
tror ikke på dyr er dumme, alle hunde kan lære, men man kan træne den for sent, så det tager meget længere tid..
jan 2008
Følger: 54 Følgere: 50 Heste: 3 Emner: 1 Svar: 552
- Føler med dig !
okt 2008
jun 2008
Følger: 40 Følgere: 44 Heste: 4 Emner: 565 Svar: 5.168
Men det må godt nok være irreterne da du ikke selv har valgt det.
maj 2008
Følger: 8 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 88 Svar: 828
Hun er skam klog, (meget klog enda)
Hun tygger kun i ting når vi ikke er hjemme, jeg har haft sagt at jeg ikke vil have hende i stuen når vi ikke er hjemme, men da hun tyggede mine hørertelefoner til ipod'en istykker der var min bror hjemme.
dec 2005
Følger: 22 Følgere: 47 Emner: 1 Svar: 778
jun 2008
Følger: 40 Følgere: 44 Heste: 4 Emner: 565 Svar: 5.168
Men så skal den være derinde når i ikke er hjemme (¨:
Men man skal huske IKKE at bruge den som straf, da de så tror de gør noget forkert når i skal afsted om morgnen (:
okt 2008
Hvor er jeg træt af den hund!