{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

hvor respekten gået tabt? {{forumTopicSubject}}

ja hvor pokker har vi tabt den henne? syntes det er så trist at begå sig herinde. /: der er så stor mangel på respekt for hinandens personligheder, meninger og måder at gøre tingene på.

Er internettet idag efterhånden mere brugt som et slags andet jeg. Folk sidder der bag skærmen og langer ud med meninger og holdninger, men det er da ogs' meget nemmere og mere anonymt end at tage diskution op i virkeligheden. Jeg syntes bare generalt der er mangel på respekt, ansvar og ærlighed på disse sider fordi det er så meget nemmere at sidde bag sin skærm og videsig klog end i virkeligheden ! Jeg syntes et trist at man kun ska dømmes på billeder, for et galleri er ikk til for at diskutere bid vs. bidløs. "grim" ridning vs. naturlig ridning. osv. <b> RESPEKT </b>

Hvorfor kan vi ikk bare respektere alle er forskellige og hvis man har nogle problemer da snakke med den det handler om i stedet for at smide det åbent og lade folk kommentere..

Hg - tag ansvar og respekter hinandens personligheder, for dertil høre tit ens meninger.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor respekten gået tabt?
  • #1   24. maj 2009 enig.(:

• #2   24. maj 2009 Men et forum er jo netop til at diskutere disse ting..

• #3   24. maj 2009 Frikke - nu handler indlægget her ikk om diskutioner, men manglende på respekt for hinanden jo. Så byd ind med noget, eller opret indlæg om emnet du ved at tage op. (:

• #4   24. maj 2009 Jeg syntes et trist at man kun ska dømmes på billeder, for et galleri er ikk til for at diskutere bid vs. bidløs. "grim" ridning vs. naturlig ridning. osv. RESPEKT - den sætning opfatter jeg bare som om at du mener at man ikke må diskuterer disse emner på HG??

• #5   24. maj 2009 Respekt er vigtigt, men nogle gange er det sandelig svært at have respekt for nogle herinde.
    HG er et meget alsidigt forum og derfor VIL der komme diskutioner, det kan ikke undgåes. Vi stiller spørgsmålstegn ved ting vi ikke forstår eller måske direkte synes er groteske.

Desuden vil jeg mene at et billede kan sige meget. Så er der jo undskyldningen med at det er "et uheldigt billede", yearh right, sådan et billede burde slet ikke være muligt at tage!

• #6   24. maj 2009 Frikke - hvad forstår du ved <b> galleri? </b> og omformuleret så det ikk til for at diskutere bestemte personers valg ang. "grim" ridning vs. naturlig ridning, og bid vs. bidløs.

• #7   24. maj 2009 Team Nysted - Cita & Rikke. <

Bare for at være sikker, er "grim" ridning traditionel ridning?

• #8   24. maj 2009 Jamen jeg fårstår det sådan at når du skriver galleri mener du hele HG, men måske mener du albums? eller hvad? For jeg vil mene at man må diskutere om alverdens ting her i forumet..

• #9   24. maj 2009 Moe - det kommer jo an på hva man syntes er "grim" ridning. For mig er traditionel ridning, ikk at ride hesten bag lod. Men igen mange meninger, nu var det ikk ridningen, men respekt der skulle snakkes om. I må gerne oprette en debat til det formål.

• #10   24. maj 2009 Frikke - nej, må man ikk. læs dine brugerbetingelser engang til. Man må ikk åbenlyst snakke om en anden person der kan genkendes. Og dette emne handler om respekt, hverken fotoalbum eller videoer !

• #11   24. maj 2009 Team Nysted - Cita & Rikke. <

Nej nej, det var nu ikke det jeg ville. Bare så jeg kunne forstå dit svar lidt bedre.

• #12   24. maj 2009 Moe - okai, for er sikker på det ku blive en god diskution. Er bare ikk tilhænger af udhængning, som faktisk kan analysere hvem der snakkes om. /:

• #13   24. maj 2009 Nu vender du tilbage til et andet indlæg, som intet har med dette at gøre..

Jeg spørger om du mener at man ikke må diskuterer de ting du skriver som grim ridning, bidløs osv her på HG? For hvad er et forum så til?

• #14   24. maj 2009 Frikke - gider ikk svare dig igen ! har allerede omformuleret det til man gerne må diskutere, men indeholder man nogle former for respekt udnytter man ikk udhænging af nogle slags. Nu ved jeg jo godt hvor denne udhængning er sket, og det er ikk der vi ska hen. Kan man diskutere, kan man ogs' respektere andres meninger

ALLE : dette er ikk for at diskutere ridning, men respekt ! Allerede nu er det mangel på respekt at føre det i anden retning, når det er påpeget flere gange.

• #15   24. maj 2009 Hvis du mener at dette er mangel på respekt, så kan jeg godt forstå at du synes mange på HG mangler respekt, men jeg stillede et spørgsmål til dit indlæg - hvis det er mangel på respekt, ja så mangler mange vist respekt..

men ja, forstår godt dit indlæg nu, når du mener albums og ikke forum..

• #16   24. maj 2009 Kan kun give dig ret. Der er en enorm mangel på respekt og forståelse i dag.

Selvfølgelig skal man have lov at diskutere ridemåder og pasning i debatforummet, men alt for ofte ender disse indlæg i en stor gang mudderkastning og pludselig er man heller ikke egnet til at være hesteejer og man mishandler sin hest osv.

Hvad med bare at acceptere at alle ryttere og heste er forskellige og har forskellige måder at gøre tingene på. Og det gælder hele vejen fra hyggerytter til proffesionelle.

• #17   24. maj 2009 Team Nysted - Cita & Rikke. <

Altså jeg kan da fint lave en tråd om diskutionen, men er bare ikke helt klar over hvad jeg skal skrive? smiley
    Og nej. Udhænging er jeg heller ikke fan af, bestemt ikke.

• #18   24. maj 2009 Enig med team Nysted og Camilla Rosenlund. Der er et specielt par herinde, som er blevet svinet for groft til vil jeg mene - ud fra BILLEDER. Jeg synes også dét er mangel på respekt at sidde bag skærmen og svine folks ridning osv til, især når man gør det ud fra ganske få billeder og man nok ikke engang har sat sig ind i tingene og f.eks. set noget som helst i virkeligheden.

• #19   24. maj 2009 Frikke - så vi enige tror jeg. (:

Sisse J - er utrolig enig med dig ! er bare utrolig nemt at smække computeren frem, og så ellers bruge sit ansigt gennem en skærm. Det er bare en nem måde, at sidde der hjemme og have en masse meninger..

Sissel - Så enig !

• #20   24. maj 2009 Cecilie - det handler ikk om man ikk må diskutere, men manglen på respekt for de andre personer der ligesom dig sidder bag skærmen ! Man kan jo have en diskution der kan ende i slagsmål, eller man kan opføre sig med respekt for hinanden og lytte. Nogle "lytter" simpelthen ikk.

<b> vil gerne ha det ku forblive emnet vi snakker, og opret gerne et med debat om rigtig og forkert ridning vis i lyster ! </b>

Kommentér på:
hvor respekten gået tabt?

Annonce