{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
576 visninger | Oprettet:

At glemme hvad man har lært ;-) {{forumTopicSubject}}

Må både grine lidt, irritere mig og være glad på samme tid. Min dejlige dreng fik jeg som syv mnd og da han var ca otte begyndte vi at træne på tillid og respekt. Og trænet dette i nogle uger. Dette har haft stor virkning da han virkelig stoler på mig og har haft stor respekt for mig og pisken. Helt til de sidste uger da han har gået på døgnfold. Så glemte vi alt om respekt for mors stemme hvis den blev hård og pisken var saga blot. Tilliden var der uden tvivl men respekten var næsten som et svagt vindpust. Dette går jo ikke og mor blev lettere frustreret da vi li plutselig ikke ville i spildtau når smeden kom og ikke havde verdens bedste tid. Ikke engang et par små raps på forbenene for at han skulle bakke hjalp. Men til sidst endte han i spildtauet dog den anden vej en normalt. Det skal dog siges at han kommer ind et par gange om ugen og stå der for at blive striglet og nusset om så det er ikke fordi han har glemt det. Det passet bare ikke herren helt;-) jeg bliver dog lidt glad til trods for at han ikke lystrer til pisken da det jo betyder at jeg ikke har brugt den forkert og at han er skide bange for den. Men dette måtte jeg jo gøre noget med da man ikke kan have en hest der ikke har respekt for en, så jeg begyndte træningen igen. Nu på tredje dag viser han tegn på respekt for både mig og pisken og han holdt op at kæmpe imod for at slippe løs fra mig. Han overgav sig da mor var den "stærkeste" og det nyttet ikke at slippe løs fra hendes faste greb. Fantastisk. Sjovt hvor hurtig de glemmer men også hvor hurtig de husker det igen. Elsker den hest smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At glemme hvad man har lært ;-)
Kommentér på:
At glemme hvad man har lært ;-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce